1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heb mijn 360 daar niet besteld, maar in het algemeen heb ik wel goede ervaringen met het bestellen via bart smit :)
     
  2. zeldzaamheid

    zeldzaamheid Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog intresse in een xbox360 premium.
    Normale prijs?

    Anders stuur ik hem aanstaande zaterdag terug naar Neckermann
     
  3. little_bear

    little_bear b happy, b a bear

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, daar zit ik dus ook sterk aan te denken he; Om hem gewoon terug te sturen naar Micromedia (leverancier van de Xboxen in Nederland).
    Ik verwacht er overigens nog wel meer, maar die ga ik maar cancellen ofzo, gezien er simpelweg ineens geen vraag meer naar is.

    Heel jammer dit.

    Men mag mij vrijdagmiddag een berichtje sturen.. diegene die dan deze Premium afneemt.. betaalt er dan slechts € 390,-- euro voor. Daarna kan het niet meer, dan laat ik hem a.s. maandag terugsturen.
     
  4. zeldzaamheid

    zeldzaamheid Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde geld voor mij!
    Tot aan zaterdagochtend half tien.. en dan vertrek ik naar het postkantoor.

    Is er ineens een ruimteschip geland vol met premiums??
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik denk niet dat het een ruimteschip was :p ;)

    ik denk gewoon dat zo een beetje iedere XBW ganger ondertussen er eentje heeft...
     
  6. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Op marktplaats en speurders etc schijnt er ook niemand te reageren op de Xbox 360 van LB.. Ik denk dus dat de oorspronkelijke Xbox 360 launch-hype nu wel zo'n beetje voorbij is.. De hardcore community is voorzien, en de mensen die er nu nog een zoeken doen dat kennelijk niet via advertenties etc maar wachten rustig totdat ze er toevallig 1 in een winkel tegenkomen ofzo.. Anders kan ik het ook niet verklaren dat er mensen zoals mijn broertje met gloednieuwe Xbox 360's blijven zitten..

    Maar aan de andere kant wat doen de mensen in dit topic dan met vragen over waar men nog Xbox 360 premiums etc kan kopen of bestellen? Lijkt wel of we allemaal langs mekaar heen lullen hier..
     
  7. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp het ook wel hoor, als je bijv in een winkelcentrum komt dikke kans dat er dan wel 1 gamestore is waar hij nog ligt. ik haal liever eentje in winkel dat is gewone een veiliger gevoel en je hebt hem eerder + langer garantie.
    en op speurder marktplaats en ook op xbw kan je nu xbox 360`s krijgen voor 400 euro maar dan krijg je er nog is 4 spellen bij en een extra controller (system).
    dan heb ik dat liever dan een nieuwe gesealde voor 400.
     
  8. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht vanochtend op mijn werk van heeee laat ik eens een xbox 360 kopen, ik dus eerst even rondbellen naar dixons en MM fillialen en andere electronica zaken. Maar nee hoor nergens. Dan maar bestellen, gelijk gedaan bij bart smit en nu maar afwachten. mijn bestelling is verwerkt ik heb dus al betaalt en ze zeggen dat ze hem binnen 2 werkdagen naar me toe sturen. ik weet nou niet of ze hem op voorraad hebben, maar dat zie ik dan wel. hij staat wel op de voorpagina van bartsmit.com. :p
     
  9. johnablade

    johnablade get a life!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem (premium)!!! :D ben heel utrecht afgeweest om hem te krijgen, maar het tis me gelukt! had de laatste bij de v&d, waren pas een half uurtje binnen en ze waren gelijk allemaal uitverkocht... core's zijn trouwens overal zat verkrijgbaar, raar is dat... :p
     
  10. little_bear

    little_bear b happy, b a bear

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat ze dat zeggen.. MS levert slechts en alleen op vrijdag Xbox 360 systemen af aan de enige groothandel voor deze consoles.
    V&D en welke andere zaak dan ook, moet deze op maandag op zijn laatst binnenkrijgen.. ieder die zegt dat midden in de week een nieuwe levering Xboxen komt.. die lult ontbijtkoek ;)

    _0/
     
  11. little_bear

    little_bear b happy, b a bear

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Of dat allemaal geloofwaardig is, die Xbox 360 systemen met games erbij online? Dat lijkt mij minder betrouwbaar dan een nieuwe gesealde Xbox, die ook nog eens niet met al die kinderziektes komt, zoals de eerste levering Xboxen.. (die dus aangeboden worden op veilingsites?)

    Ik verkoop hem gewoon via mijn ICT-bureau.. welke officieel reseller is van consoles en bijhorende assy en games.. dus er komt gewoon een officiële factuur bij.. niets mis mee.
     
  12. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    de core is inderdaad nog overal, maar wie wil die nou, je hebt voor 300 een bak waar je niks mee kunt
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    daar begin je over tegen de verkeerde..... |:-

    maar ik zal mijn mond alweer dichthouden, want de vorige keer liep dat ook uit op 4 pagina's offtopic...

    O-)
     
  14. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik had het er gewoon in het algemeen over hehe
     
  15. little_bear

    little_bear b happy, b a bear

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is de laatste dag dat ik een nieuwe gesealde Xbox 360 Premium aanbied.. Als ie aan het einde van deze dag nog niet verkocht is, dan gaat ie terug naar de toeleverancier Micromedia ofzo, en dan gaat ie maar ergens een winkeltje in waar ie na een paar weken pas weer gevonden wordt door de lucky finder.

    Overigens MeAnzo, je had het over een 360 Premium met 4 games etc.. voor 400 euro? Nu heb je zelf kunnen zien dat daar al 550 voor geboden wordt?!? En voor een nieuwe 360 Premium met 1 jaar garantie hebben ze geen 400 over? Sla mij maar helemaal gek, ik snap jullie niet meer!!
     
  16. mr-x

    mr-x Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    zit toch 2 jaar garantie op??
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik haal hem ook liever vers uit de winkel, dan op deze manier...
    maar dat wil niet zeggen dat ik denk dat er iets mis is met die van jou ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  18. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ze regelmatig staan de premiums.. in almere.
     
  19. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    "uw bestelling is verzonden" MOOI !! nou maar afwachten. bezorgt de tpg ook morgen pakketten rond? en vandaag tot hoe laat? *)
     
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van hem is precies hetzelfde als die in de winkel hoor.. Levering van vorige week, en nog helemaal gesealed in de doos.. 0,0 verschil..
     

Deel Deze Pagina