Tjah.. als iemand liever nog een paar weken wil wachten.. so be it.. maakt mij geen fluit uit.. Ik heb geen showroom en lever slechts aan mijn eigen klantenkring, maar daaronder zit geen potentiële Xbox 360 koper meer.. iedereen is reeds voorzien.. maar ik had toch wel verwacht dat er online de overige door mijn bedrijf bestelde Xbox 360 systemen wel verkocht konden worden.. Dus, luitjes.. deze gaat iig maandag onder een RMA-nummer terug naar de distributeur en komt waarschijnlijk dan a.s. vrijdag ergens in Nederland in een winkel te liggen.. Succes met zoeken! ( LOL )
Ok, die Premium Pack die ik had staan is verkocht.. nieuw en wel Als ik er weer een binnenkrijg post ik hier wel weer ffies.. maar volgende keer niet zo lang wachten hoor.. zonde
die zijn gemakkelijker te maken door M$ kijk maar toen er een tekort was aan premiums, toen was er ook gelijk een tekort aan losse harde schijven. en wat heeft een core niet? juist ja een harde schijf dus die dingen zijn sneller/gemakkelijker te produceren
Volgens mij hebben alle winkels die 360 verkopen weer volop premiums pakketten binnen! altans wel in Dordrecht... Free Record Shop etc, hadden weer volop binnen!
Toch gek, want ik kan elke week zien of er uberhaupt in Nederland Xbox 360 systemen worden uitgeleverd.. en voor zover ik weet en gezien heb, is er vorige week géén levering geweest.. dus, conclusie?!? grijze import? spooklevering? achter-de-rug-om levering?
Toch gek, want ik kan elke week zien of er uberhaupt in Nederland Xbox 360 systemen worden uitgeleverd.. en voor zover ik weet en gezien heb, is er vorige week géén levering geweest.. dus, conclusie?!? grijze import? spooklevering? achter-de-rug-om levering?
Ja ja, die van mij is ook binnengekomen ! ik heb gelijk Call of Duty demo gedownload om te gamen. ik moet namelijk nog een spel kopen, misschien w8 ik op Battlefield of elderscrolls, of koop ik GRAW. ik weet het allemaal nog niet, eerst maar even alles doornemen van het witte beestje.
Ik heb er ook geen spel erbij gekocht w8 wel op Oblivion. en om een beetje ontopic teblijven er stonden cker nog 10 van die Premiums ofzow dus wie er nog 1 wil
Ik was vandaag in de nieuwe MM in arnhem bij de opening. ZOw daar lagen veel 360!!! Premuims en core systems. Echt heel veel!!! K zou zeggen ga daar heen
Wehkamp Tip: t/m 26 maart krijg je bij Wehkamp 10% korting op alles en ook nog een kadobon van 10%. Nu dus €359,99 voor de Premium en is op voorraad ! Daarbij nog een bon van €36,= voor extra goodies!
Hoe kom jij erbij dat je ook nog een kadobon er bij krijgt? Kan ik nergens vinden namelijk . Ik heb de premium trouwens wel besteld!