1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je bedoelt dat iemand een 360 gekocht heeft??:eek:
     
  2. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    MM in leeuwarden heeft ook weer een paar premium, maar er ligt ook een hoop core's te rotten:p
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    wat :eek:
    zit je mijn Core systeempje te dissen?? :{

    kom maar mee naar buiten, dan vechten we het daar uit... ;)

    :+ 8)
     
  4. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op Cod2 dan vechten we het daar uit_O_
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou het op Football manager 2006 uitvechten, of FFXI bèta (je weet wel, die spellen waar je een harde schijf voor nodig hebt) ;)
     
  6. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij '' Wehkamp'' kost de xbox :
    Van: € 399,99
    Voor: € 359,99 of slechts
    € 13,00 per maand!
     
  7. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    ]

    vreemd, bij dit soort actie's is er soms ook administratie kosten. Je raad het al 40 euries
     
  8. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een update van mijn kant.

    Ik heb zojuist naar de GfK-data gekeken van onze launchaantallen en die vergeleken met Blauw Research data van rond de launch van de PS2. Zowel GfK als Blauw zijn bedrijven die doorverkoopaantallen in retail bekijken en analyseren, vandaar dat ik naar die cijfers kijk en niet naar onze eigen cijfers. Je moet appels met appels vergelijken tenslotte. Ik mag geen harde uitspraken doen over lokale absolute aantallen, maar ik kan wel wat zeggen over bepaalde verhoudingen.

    Zo hebben wij in de eerste 4 maanden vanaf onze launch 75% meer Xbox 360's verkocht dan Sony PS2's verkocht in de eerste 5 maanden vanaf hun launch. (Die maand verschil komt door hun launch in november tegenover onze launch in december). Dit grote verschil is des te opmerkelijker als je beschouwt dat er 3 keer zo veel PS1's stonden toen de PS2 uitkwam dan er Xbox V1's stonden toen de Xbox 360 uitkwam. Dus niet alleen tijdens de launch hadden we er veel meer, maar ook in de 16 weken daarna!

    Als we de launch van de 360 vergelijken met de Xbox V1 dan hebben we er zelfs 120% meer verkocht in dezelfde periode vanaf launch. Daarbij uiteraard de aantekening dat de Xbox V1 na 6 weken al werd afgeprijsd naar €299,- (Qua omzet hebben we meer dan het 5-voudige gedaan tov Xbox V1).

    Al met al ben ik een gelukkig mens en hebben we een (zeer) succesvolle launch achter de rug. Ik kijk erg uit naar de rest van 2006 en welke beloftes worden nagekomen en welke niet.
     
  9. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, heb em vorige week besteld, en gewoon voor 359 euri's! Niks geen administratie kosten.....:D
    Wel een week levertijd:'-(
     
  10. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    de premium of de core voor 359
     
  11. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    PREMIUM8)

    Core kost 269 euri's
    De korting geldt alleen vandaag nog geloof ik...
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  12. little_bear

    little_bear b happy, b a bear

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hopen dat je em gaat krijgen van Wehkamp.. want levertijd is onbekend..

    Mocht je em over een week nog niet hebben, moet je mij maar ff mailen.. ik heb er nu een aantal staan.. nieuwe Premiums that is.. enneuh.. gewoon officiële prijs 399,-- euro.

    Korting is onmogelijk.. tenzij Wehkamp failliet wil ofzo :D
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    vreemd eerst had je er 1 omdat je die voor iemand had gekocht, en nu heb je er ineens een paar terwijl je heel graag van die ene af wou komen??? hoe zit dat
     
  14. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Had em al binnen een week binnen8)
    Mooi spul!!8)

    (Prijs was echt 359 euri's + nog 4,95 euri's verzendkosten, dus totaal 364)
     
  15. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Little_Bear is mijn "kleine" broertje.. Hij heeft een eigen IT-bedrijfje en kan als retailer rechtstreeks bestellen bij de enige officiele MS distributeur in Nederland.. De Xbox 360's die hij nu heeft staan zijn onderdeel van een partij Premium 360's die hij in begin december voor onze vriendengroep besteld heeft bij de distributeur, en die nu dus pas binnengekomen zijn.. We hebben zelf al in begin februari bij MM Utrecht een partij 360's gekocht (ja, mazzel gehad toen) omdat het allemaal veel te lang duurde via de distributeur.. En omdat hij die order niet gecanceled heeft, krijgt hij dus alsnog die bestelde 360's binnen, en die staan nu dus te koop.. Dit zijn de laatste 3, vorige keer had ie er 2 gekregen (waarvan 1 al vergeven was).. Zo zit het dus.. :cool:

    Dus voor iedereen die snel een (nieuwe!) Xbox 360 Premium wil hebben, bij mijn broertje staan er nu dus 3, op voorraad! :p
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat is al betere info is het iig al duidelijker voor mensen;)
     
  17. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2

    je kunt natuurlijk ook gewoon ff bij FRS langs gaan, want bijna alle filialen hebben nu minimaal 2 keer de Premium staan...
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij het zegt.. Ik hoor nog steeds andere verhalen namelijk..

    Er is maar 1 ding echt zeker in deze, en dat is dat er 3 staan bij mijn broertje (e-mail hem maar).. ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2006
  19. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Bol.com heeft ze ook op voorraard, 'voor 17:00 uur besteld, morgen in huis'...
     
  20. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is er inmiddels nog maar 1 (2 alweer verkocht dus).. :cool:
     

Deel Deze Pagina