1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

1. Nosferatu111072

Nosferatu111072 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zoals ik vorige week al gepost heb zijn er deze week 175 premiums binnen gekomen bij de Dixons. Deze zijn gisteren per koerier verzonden naar alle 145 vestigingen. Dus tel uit hoeveel premiums er te verdelen zijn; 1,2 premiums per vestiging. Nou daar word je niet vrolijk van als je al weken zit te wachten.

Niet lullig bedoel maar ik stond al weken op 1 bij de plaatselijke vestiging en heb gisteren mijn premium opgehaald. Er is dus nog hoop.

*)

2. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor net hier bij dixons dat de laatste lading in februarie komt, dan verdwijnt zegmaar de premium aanbieding en zal enkel de core versie te verkrijgen zijn waar je gewoon accesoires los bij moet aanschaffen.

3. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JE MEENT HET wtf dat is echte het domste wat ik ooit gehoord heb

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat is dus bullshit he, die versie met hd blijft gewoon betsaan. Alleen verdwijnt die afstandbediening.

5. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat hun al vanaf het begin af aan weten dat het een tijdelijke oplage is de "premium" versie. beter toch weet je dat je samen met enkele andere duizenden een chrome-dvd-lade hebt toch wel speciaal ;)

de afstandsbrediening zit er al niet meer bij....

Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ohh ik hoop dat dat gebeurt, dan heb ik lekker een speciale box:p

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb er gisteren eentje bij de Toys 'R Us in Muiden weten te scoren. Was wel een Core, maar toch. Moeder betaalde dus ik ben allang al blij :D

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    core's kan je overal kopen;), heb je ook een hd? of een memorycard

9. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan houd je geld over voor de nuttige accesoires inderdaad...

een echt headset (niet die van MS), een draadloos controllertje (dan heb je er 2), een HDD en spelletje of 2

10. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    dan zullen ze inderdaad die aanbieding stoppen en met een andere aanbieding komen....

Één met het best verkochte spel er in.... of 2 slecht verkopende spellen... of één of andere gimmick.

11. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grote kletskoek van die winkel van Dixons. Beide versies blijven bestaan.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :+
    Lol .. inderdaad grote klestkoek. De premium en de core hebben beide verschillende tragets ... De premium richt zich op de hard core gamer/ audio en tv freak en de core op de nieuw komers

MrX heeft wederom gelijk ... maar ja hij zit dan ook dicht bij het vuur

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha heb net een nieuwe premium gescoord voor een vriend van me. Zelf heb ik het geld er nog niet echt voor over. Ze zijn vandaag mondjesmaat uitgeleverd.

14. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    ik sta momenteel 4de bij gamemania, de andere winkels sta ik nog ver achter in de lijst :confused:

en nee de premium is geen "tijdelijke" versie, het is de volledige console hoe hij bedoelt is en de core is enkel voor low-budget... die van dixons zijn een hoop zwanzers.... ;)

15. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bijna alles van de 360 is moeilijk te krijgen behalve de controllers en memory cards

16. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    hier bij de lokale gameboer hebben ze de hd's, controllers, afstandsbedieningen etc in overvloed. Enkel de batterypacks niet en de memory sleutelhanger. jammer want dees 2 wil ik echt zo snel mogelijk hebben.

En ja, de consoles zelf natuurlijk

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Als het goed is verwachten ze volgende week weer een levering. Maar die dingen komen bij de bartjes en E-plaza maar per stuk binnen ofzo. De mediamarkts krijgen ze per pallet. En bijna overal is nog een wachtlijst. En de meeste houden zich hier ook aan.

Shit moet toch eerlijk zeggen dat het bij mij ook erg begint te kriebelen. Denk dat als ik vanavond met die vriend van me dat doosje haal toch erg in de verleiding ga komen!!!

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is het nou ook weer al een dikke week geleden dat ik hem gereserveerd heb. Ik stond 4'es op de lijst. Ik begin ook een beetje zenuwachtig te worden. Ik ga morgen nog eens langs om het na te vragen hoe het zit.

19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat je zo wanhopig word om bijna een CORE te kopen.
    Zal ik zelf nooit doen. De CORE System is enkel om je ANUS mee schoon te maken.

Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina