Core en hardeschijf is ongeveer t zelfde. Verder heb ik geen draadloze controller nodig aangezien mijn kamer uberklein is en ik vind dat witte toch mooier als die metallic dinges.
Gompy waarom haal je hem nou weg??? Die opmerking was echt te koning. Nee maar een core zou ik zelf ook nooit halen. Wat ik bedoel is momenteel heb ik gewoon geld nodig voor andere dingen. Maar ik kom gewoon in de verleiding om hem toch maar te halen.
en dan heb je ook nog de headset en de HD-av kabel... oftwel, je kan beter wachten tot de premium er weer is
Hahaha gelukkig was supah wel snel genoeg... Origineel gepost door gompy Bedoel je dat je zo wanhopig word om bijna een CORE te kopen. Zal ik zelf nooit doen. De CORE System is enkel om je ANUS mee schoon te maken.
Nee want als ik zo'n core haal moet ik toch een nieuwe draadloze controller halen en een hdd voor m'n oude games dus dit schiet niet op.
gompy & snike. Ik ben jullie constante offtopic gezeik zat. Als je je niet kunt gedragen en ik weer in moet grijpen, hebben jullie beide een weekban.
back on-topic microsoft zegt zelf dat als je een core koopt met alle uitbreidingen van de premium je meer geld kwijt bent dan als je simpelweg een premium zou kopen. Dan wacht ik wel ff tot ik die 100€ er bij heb gespaard kan ik meer games kopen!!! (70€ de stuk is wel megaveel)
hier bij mij in de regio allemaal tussen 70€ en 80€ maar ik denk dat ik ze net over de grens in geleen ga kopen. scheelt me rap 25€
Ben vandaag naar de Bart Smit in Den Bosch geweest. Daar hadden ze ook geen 360's meer. Dus ik dat gevraagd, zeggen ze: 'We bestellen ze elke week maar de afgelopen 3 weken hebben we maar één Xbox 360 binnengekregen en dat was een Core Pack' Kortom, het leveringsprobleem is nog steeds niet verholpen.
ja zal nog wel ff duren, ze hebben een bijkomende fabriek gezorgd die nu ook zal gaan fabriceren. Maar dat zal toch wel dringend verholpen moeten worden. Ze hadden beter een eerste en tweede generatie gestart. Een eerste generatie begin december. Tijdelijke verkoop en dan pas begin februari de tweede reeks op de markt gebracht. Hadden ze al een betere reputatie op na kunnen houden...
Vandaag gehoord dat de winkel (dynabite) waar ik al weken op de 2e plaats op hun lijst sta, al in geen 3,5 week meer een premium binnen heeft gehad, alleen cores:{ Denk je dat je em snel zal krijgen.. je staat 2e... wordt er gewoon helemaal NIKS geleverd Heb nu dus een advanced scart kabel, wireless internet adapter, pgr 3 faceplate en een stapel games liggen... mis nu alleen nog m'n frigin premium 360