1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Yo Grave.

    Heb jij in een winkel van Dynabyte besteld,of online via de site ?

    En mocht je dit via de site hebben gedaan,welke methode heb je gekozen?

    Bezorgen,of afhalen in 1 van de filialen?

    Ik wil namelijk weten of de normale winkels,en de online shop 2 aparte magazijnen hebben,of dat dit 1 groot magazijn is waaruit word geleverd.

    Thx,Angelo
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb hem ook besteld bij de Dynabyte (Lisse) en daar sta ik 3e op lijst. Ik heb al 2 keer gebeld maar ze weten nog steeds niks etc. Ik vind het hoog tijd dat ze een nieuwe lading krijgen met 5 xbox 360's ofzo, Want ik wil er echt zó graag één.
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag op www.playseat.nl bij consoles dat ze ook xbox 360 verkopen. site is vrij onbekend lijkt mij, en er staat ook niet bij uitverkocht ofzo. proberen waard lijkt mij;)
     
  4. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    is dan gewoon druk in de zaak, blijven bellen en na een tijdje gaat het ze irriteren en nemen ze wel op:+ O-)
     
  5. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de late reactie, maar m'n monitor was stuk :) IK heb 'm ergens in november besteld, maw ik heb er redelijk lang op moeten wachten. Maar goed, de prijs was zo scherp, dat heb ik er wel voor over :)

    Ik zag in de folder van MM staan dat ze nu een aantal games voor de 360 voor slechts 49 Euro hebben. Raad eens waar ik zo heen ga ;) Eerst kijken naar een nieuwe monitor en naar wat leuke 360 games ;) O ja, de 360 kan elk moment bezorgd worden (gisteren waren we helaas niet thuis).
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2006
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat van de MM hoorde ik eergister, weet je hoe relaxed. Alleen jammer dat mn geld nu op is ;), maar is die prijs blijvend of een actie?
     
  7. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik hoop dat het blijvend is dan kan ik over 2 weken (dan ben ik jarig) 3 spellen of meer halen :D
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    W000t! Ik heb hem binnen! De telefoon ging net en ik dacht van hmm.. ik had een gevoel dat het voor me 360 was en inderdaad er belde iemand van de bart smit in lisse waar ik 7e op de lijst stond en bij de dynabyte 3e. W00t! Ik ga hem vandaag ophalen als me moeder thuis is met de auto. (Ze is nu werken) Veel succes met zoeken aan degene die hem nog niet hebben gevonden. PS: Misschien staat hij nu ook wel op de site van bartsmit.
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    op de site van bartsmit kan je ook nog steeds bestellen, ik zal alleen eerst wel even bellen of ze hem hebben.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Veel succes dan.;)
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    na ik hoef niet meer te bellen, ik heb hem 28 november op de site van bartsmit besteld. en gewoon 2 december gehad, en het leuke is dat iedereen tot vandaag aan toe dat gewoon had kunnen doen omdat ze nu pas beginnen op te raken, want als je bij bartsmit.com besteld dan bestel je bij het bartsmit hoofdkantoor met het grote magazijn;)
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    De bartsmit en de E-plaza's hebben gister leveringen binnen gehad. Belde gistermiddag met de vestiging in veenendaal en haalde hem s'avonds weer op.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Actie..
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot hoe lang?
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee das niet waar, want ik had eerder al bij bartsmit.com gekeken en daar kon je hem alleen reserveren. Voor 2 december had het waarschijnlijk wel gekund, maar ook nu kan je hem niet meer direct bestellen, alleen reserveren.
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej Joene jij hebt je box dus net he??? Heb jij er wel een afstandbediening bij gehad??? Of was dit echt alleen bij de allerallereerste levering???
     
  17. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem :D alleen nu nog ff w8 of er errors komen..
     
  18. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie!! ik heb hem :D is echt een geweldig ding :+ eerste wat ik deed was de faceplate eraf halen :+ wou wel ff zien hoe dat eruit zag (gelukkig niks afgebroken zoals bij andere mensen hier) maar ik heb dus PGR3 erbij gekregen en dat is echt _O_ misschien maandag no een extra controller halen maar dat weet ik nog niet zeker. in ieder geval post ik pics zodra ik de digitale camera weer heb gevonden |:-
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope geen afstandsbediening, maar boeie, de controller is ook draadloos, en doet hetzelfde
     
  20. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    idd Joene zo'n remote is gewoon extra luxe en als je controller tog al draad loos is heb ik liever alleen controller.. I.V.M allemaal batterijen en weer een remote er bij enz .. alleen weten jullie naar hoeveel dagen je ongeveer zeker kan zijn dat als je geen errors hebt dat die 100 % goed is ?? wanty ik heb hem nu 1 dag en nog geen errors of rode lichtjes.. maar toch ?? heb ik een grote kans of is die erg klein *ps ik weet dat ik hier verkeerd ben alleen ik ebn nu toch al met een post besig ;) )
     

Deel Deze Pagina