och, ik was ook ff bezorgd maar de mijne doet het na bijna elke dag spelen nog perfect en ik heb hem sinds 2 december
Mn maat heeft vandaag z'n Xbox opgehaald in Groningen weet zo niet welke winkel maar die hebben iig vandaag een levering gehad!
De nieuwe lading Xbox360 komt in Amerika vanaf Februarie uit misgien dat het dan na een week hier ook uitkomt.
Ik denk dat je het nooit helemaal kan weten. Ik speel m nu 3 dagen bijna non-stop, en heb nog geen foutmelding gehad. Dus ik denk dat het wel goed zit
Haha Otto heeft een bestellingsfout gemaakt waardoor ik 'm nog niet heb. Ik heb excuses gekregen, en krijg 'm binnen 10 dagen opgestuurd met 30 procent korting. 120 euro minder betalen.
Ook veel Halo 2 en demo's gespeeld, dus ik overdrijf niet Alleen weggeweest als ik echt moest (vergadering, skiën, school enzo )
ik heb hem ook bij otto besteld kijke of ze bij mij ook een fout maken ik zou hem eind januari krijgen dus dat is binne kort
lol Ik had bij FRee record shop 15% korting en toen heb ik CoD 2 en een accupack + oplader erbij totaal voor 412 euro ook lekker En natuurlijk de xbox premium hé
het diamant ?? waar heb je het over ?? PS is het waar dat je geen vrienden kan joinen op live in CoD ??
Hij bedoelt de 360.:{ edit// Colnago was me voor.. Maarre ik had vernomen dat de nieuwe xbo360 lading pas weer in maart komt. Ik denk dat ik hem toch onderand eens moet gaan bestellen. Ik heb het geld er voor. Maar ik weet nog niet waar ik hem ga halen... Iemand goede ideêen?
gewoon bestelen jong. want ik had hem ook niet besteld en op 2 december alle winkels in belgie afgebeld tot 6 uur s'avonds en dan was het raak in een zeer klein speelgoed winkeltje in mechelen. maar het beste was dat ik om 165.75 euro telefoons had dus daar voor heb je al 2-3 games.