1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe lading Xbox 360 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Joene90, 18 jan 2006.

  1. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    de levertijden zijn aan het verkorten, de 3de fabriek is up and running. Nu maar hopen dat die X360's ook snel hier zijn... ze hadden beter geopteerd voor een fabriek in Europa, just my 2 cents... ;)
     
  2. Diekee

    Diekee Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta nu ook al zo dramatisch lang op de wachtlijst en als ik alles steeds hier lees beginnen mijn handen echt te jeuken!!!:confused:

    ik sta nu 5de op de wachtlijst van de IT en ze zouden vandaag stuk of 5 xboxen binnen krijgen! dus hopelijk word ik gebeld*)

    Wie weet er misschien nog wat winkels met Premiums regio Tilburg of Den Bosch?!? alvast bedankt _0/ O-)
     
  3. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    dramatisch lang??? ik heb mijn Xbox360 op 22/12/05 besteld. Ik sta al keilang 3de en waarom? Omdat die pippo's van Microschoft :p al 2 weken aan't beloven zijn voor daar te leveren... Hopelijk komen er deze week (donderdag of vrijdag) een paar binnen. 3 is genoeg voor mij :) dan zit mijn erbij hihi 8)
     
  4. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de MM in Enschede staan hele stapels, ze waren ze vandaag aan het bijpakken.
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Ahja ik ga echt 250km rijden tegen 1,35€/liter voor de naft en 7liter/100km * 2 (heen en terug) = €47,25
    + dan moet iemand vrij zijn om mij helemaal tot ginder te brengen. Is toch gemakkelijk zo'n 2u rijden, enkel. Ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet behaald, en ook niet van plan.

    Hahaha. Ben maar wat aan't zwansen. Dan wacht ik nog wel een paar daagjes langer. Dat houdt de spanning erin! Lijkt me wel tof als ik die nu zo uit een winkel zou kunnen meepakken...
    Zoals wij hier zouden zeggen tegen degenen die in/om Enschede wonen: "Amaai gellie hed chance." -> Wow, joh, waarom kan dat weer hier niet gebeuren? :mad:
    Dat dat ding maar snel hier op mijne bureau staat. Een maand is echt veel te lang... |:-

    Zeker van dat het gene Core-versie is??? Die krijgen ze hier nog niet aan de stoepstenen verkocht... ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  6. mars15

    mars15 Guest

    Ik kan de 360 pas rond half maart kopen denk ik en eind maart krijgen voor me verjaardag. dan haal ik top spin 2 er wel bij als enigste game, Ik heb geleerd om zoveel te spellen te kopen
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je hem nóg eerder!:+

    Ik zit nou ook al meer dan 2 weken te wachten. Ik ga morgen eens navragen hoeveel er nog zijn binnengekomen. Toen ik hem reserveerde stond ik 4'es op de lijst, ik vraag me af hoeveelstes ik nu sta.
     
  8. WiRi

    WiRi Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff gebeld naar wehkamp, om te vragen over die levertijd, maar de telefoniste zei dat zij ook nog in afwachting zijn of de leverancier de 360 wel binnen een week kunnen leveren. Ze zei dat de leverancier wehkamp deze termijn (van nu nog 1 week) hebben gegeven, maar of die ook gehaald wordt is dus de vraag:mad:
     
  9. WardNL

    WardNL Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, tis nu eind januari en er zijn NOG steeds mensen die geen 360 hebben kunnen bemachtigen? Ik dacht dat er onderhand al genoeg in de winkels lagen...
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb mijne zaterdag opgehaald bij de dynabyte :), Net is hij wel 1 keer vast gelopen tot nu toe met de game need for speed mw :mad:
     
  11. Diekee

    Diekee Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loof microsoft met de 360 alleen de leveringen hadden ze toch echt anders moeten aanpakken...
    dat had heel wat gefrustratie kunnen schelen...
    Ik wacht wel gwoon rustig, irriteer me er niet zo heel erg aan... maar geef wel eerlijk toe dan mijn xbox liever vandaag dan morgen heb!!!
    het komt vast allemaal wel goed heb er nu alleen maar meer zin in, als ik al die enthousiaste woorden hoor van de mensen die hem al we hebben weten te bemachtigen!!!
     
  12. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    von ut wel cool om echt op xbox hunt te gaan zo voor kerst heb je nog wa te doen en des te leuker is ie dan als je erop speelt :p
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Na weken wachten bij de dynabite heb ik em net bij de bartshit bestelt, heb ik em binnen 2 dagen binnen:cool: Zal morgen de dynabite opbellen dat ze em mogen houden als ze em ooit nog es gaan binnen krijgen, wat ik niet verwacht aangezien ze in de weken dat ik wacht nog niet eens 1 premium binnen hebben gehad8)

    Kan niet wachten, kan iedergeval voor het weekend spelen... mocht ook wel es, heb hier al een stapel spellen en andere dingen liggen voor de 360O-)

    Misschien de bartshit morgen es bellen om te horen dat alles zeker voor het weekend binnen is:cool:
     
  14. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier ook mensen die hem besteld hebben bij de neckermann of wehkamp en hem inmiddels in huis hebben. Ik wacht namelijk al weken en t lijkt net of ze nooit wat binnenkrijgen...
     
  15. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ervaring is gewoon langs te gaan bij de winkels of ze allemaal op te bellen. Ik was het ook spuugzat van dat ik bij 5 winkels een reserving geplaatst heb en er nog steeds geen 1 gebeld had. Dus ik ging naar de stad in Den Haag en heb overal gevraagd. Toen dacht ik ineens aan Free Record Shop. Dus ik kom zo binnen.

    Ik: U heeft zeker geen Xbox 360 Premium meer?
    Verkoper: Daar hebben we vandaag net een paar van binnen gekregen!
    Ik: ECHT WAAR????? Ook nog 1tje voor mij die ik gelijk kan meenemen?
    Verkoper: Ja zeker. Zal ik hem even halen voor je?
    Ik: GRAAG!!!
    Verkoper: *Komt met de mooie witte doos van Xbox 360* Dat is dan 399,99 meneer.
    Ik: *Pint 399,99 en loopt weg met de Xbox 360 DOL van blijdschap*

    Dus dat is mijn ervaring. Misschien super geluk, maar tot op de dag van vandaag heeft nog geen enkel ander bedrijf mij gebeld dat de Xbox 360 klaar staat voor me.
     
  16. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag mijn telefoon van gamemania gehad. Had gisteren nog gebeld en dachten ze donderdag pas... hihi kan ik vanavond al wat gamen. Helaas dat ik morgen de ganse dag bezet ben :mad:
    maar ik ben toch blij dat hij tegen 7u vanavond in mijne living staat :D

    Kdenk dat ik vannacht op de zetel blijf crashen. Mijn x360 niet alleen laten hé, zo den eerste nacht. Hahaha
     
  17. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is wel heel vet....Ik weet nog toen zij mij belden dat ze mijn xbox360 binnen gekreegt hebben ik was fucking blij
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dynabite afgezegt, gister bart shit bestelling gedaan en vandaag al verzonden, dus morgen avond staat ie er:cool:
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gefeliciteert :)
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thx, eindelijk komt ie dan:cool:
     

Deel Deze Pagina