1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe leden-topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hieronimus, 6 feb 2004.

  1. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben Maarten, 16 jaar, en woon in Amersfoort. Kom hier nu al bijna een jaar , en t bevalt me nog altijd uitstekend.

    Heb zelf een xbox en een gamecube, en ben begonnen met retro consoles te sparen. Ik heb voornamelijk een Xbox gekocht voor de vele shooters die er toendertijd waren, en voor de prachtige RPG´s die zouden komen. So far so good, maar qua RPG´s blijft het aanbod erg karig op deze console, wat mij ook tot de aanschaf van een tweede console heeft 'gedwongen'
    En op xboxworld ben ik bij toeval terecht gekomen. Ik zocht wat recensies, keek even op dit forum, en tja, nu zit ik er nog steeds ;)
     
  2. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    *Zet een bakkie thee en deelt koekjes uit

    Ik ben Wendy. Bijna 17. Speel de laatste tijd weinig op mijn doosje *schaamt* Maar vind vooral spellen als: Voodoo Vince, Grabbed by the Ghoulies en Munch's Oddysee leuk. Af en toe lekker tieten in elkaar slaan bij Dead or Alive 3 vermaakt me ook wel en voor wat 'warm welkom' speel ik Dead or Alive Xtreme Beach Volleybal. Voor de rest...Tja zit op 4 HAVO, doe C&M en ben van plan over 2 jaar naar Utrecht te gaan naar de kunstacademie. Voor de rest ben ik niet echt boeiend :cool:
     
  3. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op dit forum gekomen via een vriend en wat blijkt dat meerdere vrienden hier ook zitten :p . Ik ben Robert en ben nu nog 15 Ik heb een xbox gekocht omdat mn broer net uit het ziekenhuis kwam en veel moest rusten midden in de zomer wat kun je dan beter doen dan lkkr xboxen :p we hebben er dus 1 gekocht met doa3 een zeer verslavend spel moet ik zeggen tegewoordig heb ik ook halo pgr en munch :p allemaal coole spellen (ook heb ik die geile controller S green)
     
  4. Eagle4

    Eagle4 trigger happy madman

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    ow btw Wendy je hebt een goeie smaak qua games :p en ja verder....ben je gewoon ... :p geintje ik zit ook in 4 havo doe N&T en ga waarschijnlijk naar Rijswijk of Driebergen
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    IVA? :)

    Nou mijn naam is Gerben, ik zit hier dus ook al weer een tijdje.! Ehm.. ja ik houd van race en sportspelletjes maar een beetje actie en schieten gaat er ook wel in. Dikke RPG's heb ik het geduld niet voor. Ik zit nu trouwens voor mijn laatste jaar op het VWO en ga waarschijnlijk volgend jaar naar de School of Economics in Utrecht. Economie dus :) maar dan wel een beetje internationaal getint. Lijkt me hartstikke tof om later bijvoorbeeld manager voor een internationaal bedrijf te worden in het buitenland. Anyway, ik kwam bij XBW door een beetje zoeken op zoekmachines enzo. Ik had al een prutsiteje over Xbox in het Engels maar dat lukte natuurlijk niet en toen heb ik maar gereageerd op een ad van XBW. :)
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke topic.
    Ik ben Tom, over 2 weken 16. Ik kom hier via het xboxmagizine, en het bevalt me uitstekend, ik ben moderator op een andere site, maar ik zit hier meer.
    ik speel voor al shooter's, halo 13 e.d.
    ik zit in 4Havo en doe E & M.
    btw, ik wil later de economie kant op
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Oeh! Ga je naar de HKU? Nog een reden om meer mijn best te gaan doen! :p
     
  8. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat een gezelligheid hier! :)

    Ik ben dus Mike, over een half jaartje eindelijk 18, en zit op dit moment op de Hogeschool Arnhem Nijmegen in Arnhem. Daar ben ik eerstejaars student en doe op dit moment veel met websiteontwikkeling en databases. Door alle schooldrukte heb ik heel erg weinig tijd om te gamen, maar wanneer ik tijd heb speel ik het liefst racegames als PGR2. De andere genres speel ik ook op z'n tijd, maar geen sport titels. Daar hou ik niet van. Tja, inmiddels schrijf ik ruim een jaar voor XBW, en dat bevalt me goed. :)
     
  9. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook, ik ook!!

    Ik ben Robbert, 16 jaar en 5 maanden oud. Zit nu in het 5de van het VWo. Ben op het forum terecht gekomen via een vriend en ben nu ongeveer anderhalf jaar aan het posten. Ik speel voornamelijk sportspellen (top spin / fifa ), maar iemand afknallen kan ook nooit weg.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben Rick.
    Ben 16 jaar (wordt 5 maart 17 :D ) Ik zit in 5 Havo en heb als profiel E&M met m&o als keuzevak.
    Ik zit dus in examenjaar, en ik ga hierna naar het Fontys in Eindhoven (HEAO) om daar Accountancy te gaan doen.

    Zit hier al bijna 1,5 jaar.
    Ik heb m'n Xbox gekocht omdat het gewoon de krachtigste console was, en omdat ik toch zoveel geld uit wilde geven, dat ook maar meteen aan het nieuwste wilde doen!

    Ik ben op xboxworld.nl gekomen via xbox.pagina.nl
    Daar had ik een beetje op rondgekeken en kwam op Xboxworld uit, geen moment spijt van gehad! :cool:
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    tjonge jonge wat een stelletje broekies allemaal ;)
    Ok opa nemesis zal ook wat vertellen.
    Echte naam peter
    32 jaar (over 2,5 maand heeft omdraaien geen zin meer)
    Momenteel werkzaam als programma tester. Maar daarvoor heb ik o.a. met paarden, boekhouder, verhuizer, lasser, freelance tekenaar gewerkt.
    Grote fan van metal muziek. En als ik niet bij mijn paard zit of achter de xbox teken ik graag.

    Nadat mijn ps1 semi ontploft was en vlak daarna mijn neo geo door mijn kat gemold was (geen gein, serieus) ben ik een tijdje console loos geweest.

    Bij de eerste prijsverlaging heb ik vervolgens de xbox gekocht omdat ik het wel weer tijd vond om een console thuis te hebben staan. Uiteraard was dat een xbox + halo.
    Reden was vrij simpel, sterkste console en ook met dvd speler, 2 vliegen in 1 klap.

    Tegenwoordig staat er echter ook een mooi zwart cube'je naast mijn xbox.

    Eigenlijk vind ik de meeste spellen wel leuk enige die me niet kunnen boeien zijn spellen als THPS of de meeste platformers.
    Favorite genre is RPG. Kan ook niet wachten op fable en sudeki.

    Ben eigenlijk toevallig op xboxworld terecht gekomen. search gedaan op nederlandse xbox sites en 1 die eruit kwam rollen was xboxworld.
    Vond het een leuke site en daardoor vond ik wel dat ze de grote eer om mij als member te hebben verdiende :+
    Mja, :) wat mij eigenlijk als eerste opviel was dat deze site objectief was en niet alles was xbox was meteen heilig verklaarde om vervolgens alles op de andere console te bashen. Iets wat je veel terug ziet in andere sites en mij mateloos irriteert.
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2004
  12. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben Johan, 17 jaar jong( bijna 18 ) zit op het Havo, jaartje 6, ben namelijk vorig jaar gezakt...

    Ben hier via Xbox Magazine gekomen en had al het een en ander opgevongen over deze site!
    Kwa games, is mn smaak vrij ruim, maar vooral shooters, sportgames en racegames vind ik het meest interessant.
    Zit nog niet zolang op het forum, maar vind het hier wel tof.

    Ik heb een Xbox(jaja) een ps1, een snes en een vette GBA, met bij alle consoles wel een aantal leuke games!

    Mwa dat was het wel zo'n beetje... daagg :)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2004
  13. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    eej dat zitten blijven herken ik :)

    Zal me dan ook maar voorstellen.. Heet Iris, ben bijna 18, heb geen xbox.. en ben er nog steeds niet achter waarom ik dus op deze site zit :D
     
  14. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    lol:D

    Ik ben Ronnie, ben 16 jaar, woon in de omgeving Eindhoven, en zit op 4 VWO, speel de laatste tijd nog maar heel weinig op m'n xbox, ik weet ook niet hoe het komt, hoe ik hier ben gekomen, dat weet ik al niet meer, is al weer zo lang geleden.
     
  15. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik misschien wel, ken jij niet toevallig een zeker Erwin? Je lijkt er wel op.(foto's die ik gezien heb)
     
  16. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    Iris lijkt idd verdacht veel op Erwin...nu je het zegt:eek:|:-
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    ehh neej ik ken geen erwin?
     
  18. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    jo maarten, vet dat je retro dingen wilt spelen. heb ook net mijn snes van zolder gehaald. mijn controllers doen het alleen niet en de spellen zoals zelda kosten nog wel 20 euro.

    ik speel ze vooral als rom op de computer. ik ben er wel achter dat je niet n64 en psone moet spelen, want dat is het eerst bestaande 3D en dat is crap. 2D spellen zoals mario en zelda zijn echt leuk.

    ik ken maarten gademans uit amersfoort :)
     
  19. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    @ johan: als je zes jaar havo doet kun je niet zestien jaar oud zijn, tenzij je op de basisschool klassen hebt overgeslagen ;)
     
  20. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zei ik ook niet. Een erwin, die ook op xbw zit, kende een iris die veel op de foto/avatar lijkt van deze Iris. Ik heb het misschien wat vaag uitgelegd in de vorige post.
    Oh, dan heb ik me vergist. Ik vroeg het me ook alleen maar af.
     

Deel Deze Pagina