Hoi
Ik ben Bennie. Ik ben 17 jaar (over 2 maanden 18 ). Ik woon in het mooie carnavalekse zuiden. Een paar kilometer buiten Maastricht.
Ik zit nu op 5 Havo met het profiel N&G. Na mijn examens ga ik waarschijnlijk op de HTS in Heerlen Bouwkunde studeren.
Mijn hobby's naast mijn xbox zijn muziek en modeltreinen. Zo speel ik schuiftrombone in de harmonie en zaate hermenie van Bemelen, en heb ik een vrij grote modelbaan van met 4 lokomotieven die ik allemaal apart kan besturen.
Ik heb mijn xbox gekocht (bij de eerste prijsverlaging) omdat de pc bij ons thuis toendertijd erg verouderd was, en we op de nieuwe geen spellen mochten instaleren. Ik heb toen samen met mijn 2 broertjes een xbox gekocht met het spel Project Gotham Racing. Geen Halo, omdat een van mijn broertjes halo niet leuk leek, maar Project Gotham Racing zagen we allemaal wel zitten.
Het is een vrij lang verhaal hoe ik uiteindelijk lid ben geworden van xboxworld, en ik ga het helemaal vertellen.
Nadat ik een xbox had gekocht, heb ik op google gezocht naar xbox op nederlandse pagina's. Toen ben ik hier terecht gekomen. Ik kwam toen af en toe alleen om het nieuws te lezen als gast. Op een bepaalde dag ontdekte ik de site van xboxmagazine, waar je een abonement kon aanvragen met een spel erbij. Ik heb toen een abonement op xboxmagazine genomen. In de eerste xboxmagazine die ik ontving (nr. 3 ) stond iets over de 25 beste spellen van 2002 uitkiezen. Dat kon op xboxworld. Alleen om te kunnen stemmen moest je je registreren, en dat heb ik toen dus maar gedaan. Sindsdien zit ik hier, en ben ik bijna elke dag wel even online.
Komende dagen zal ik wel minder online komen in verband met de Vasteloavend.
Hoie, Bennie
Laatst bewerkt: 21 feb 2004