1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe leden-topic

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Hieronimus, 6 feb 2004.

  1. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ontopic blijven plz :) dan houden we het overzichtelijk :)
     
  2. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, ik snap ook niet wat mij bezielt :eek:

    Heb gewoon mn leeftijd verkeerd ingevult!

    *schaamt zich zeeer diepe*
     
  3. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor mijn bijdrage...:)

    Ik heet Robert, ben 19 jaartjes jong en woon in Delft. In m'n vrije tijd ga ik ofwel stappen, met vreinden/vriendin leuke dinge doen, of natuurlijk Xbox...ook ben ik bezig de gitaar een beetje onder de knie te krijgen. Vechtsport doe ik inmidels niet meer, ben weer weer op zoek naar een nieuwe. Ben vrij nieuw onder deze account maar ik loop al bijna 1.5 jaar mee als ik m'n oude meereken (Spartan117)...Mijn oude account is compleet verkloot door een zeergewaardeerde maat van mij die het leuk vond om password etc. te wijzigen. Goed, lang verhaal...uiteindlijk maar nieuwe account aangemaakt...:{

    Anyways. Kheb me Xbox vanaf het begin, wou oorspronkelijk een Cube kopen maar toen ik Halo en DOA3 bij diezelfde maat zag staan was ik verkocht.:D (Kheb die Cube er overigens later nog wel bijgekocht.:D) 2 Kapotte Xboxen en enkele maanden verder was ik op zoek naar een leuke Xbox-site...en na het willekeurig intikken van een paar name kwam daar plots XBW naar boven. Opvallend was het lage fanboygehalte en de gezelligheid dus zodoende ben 'k maar blijven hangen. Check de site nog bijna dagelijks...posten is vanwege drukte wel minder geworde...:mad:
     
  4. (---Cono---)

    (---Cono---) XBW nOOb

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook maar een een stukje tikken;

    Marco is de naam en en reeds 24 lentes jong. Ik vervul een functie (???) als rijksambtenaar, en ben regelmatig nachtdiensten aan het werk (???).
    Gezien het feit dat je rond dat tijdstip lekker hoort te slapen, zocht ik een speledingetje om het gevecht tegen de slaap en de zwaartekracht die je op je oogleden voelt, aan te vechten.
    Tijdens de kerstdagen, een tweetal jaren terug, liep ik met de wederhelft door de stad en mijn oog viel (plof) op een zwarte doos met een groen kruis erop. Spontaan dwarrelde er een gedachte door het hoofd, dat DIT weleens een leuk presentje zou kunnen zijn voor onder de hevig in bloei staande (plastic) kersteboompje. Ik stuurde na enig aandringen de wederhelft de winkel in en verliet vervolgens met een grote tas de zaak. Toch aardig van de vrouw. Helaas was het wel zo dat mijn pas door de pin automaat ging, maar dat terzijde.
    In eerste instantie speel ik vrij weinig, heb ook geen live en het genre dat mij de volledige aandacht kan verzorgen ben ik ook nog niet tegengekomen. Ik koop een spel, speel het even tot het nog leuk is en vervolgens blijft het liggen. Sport en racen kan mij wel bekoren, maar ook dat is mondjesmaat.
    Deze site ben ik per toeval tegengekomen en sindsdien is het de startpagina geworden.

    Verder rest mij nog te zeggen dat ik deze draad als bijzonder prettig ervaar omdat je nu achter de nicknames en tags en weet ik veel wat, nu eindelijk eens de persoon een klein beetje leert kennen, of kunnen, liggen of legge, ik blijf ook maar een westfries.

    Groeten;

    Marco
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou, ik ben Xmaster - Arthur voor friends :+ - en 18 jaar,
    Nieuw zou ik mij hier ook niet willen noemen, hier op het XBW forum, wat in mijn ogen het beste, gezelligste en behulpzaamste forum van Nederland is. Wat zeg ik? Van de hele wereld!
    Ik heb al een Xbox sinds dag 1 (14 maart 2002 _O_ )
    en werd geloof ik een dag later lid van dit forum. De Xbox kocht ik om Halo en Project Gotham 1. Die 479 euro was een heel bedrag toendertijd voor mij maar ik had vertrouwen in Microsoft en achteraf gezien is het een van mij beste aankopen ooit.
    Ik speel vrij veel op de Xbox, toch wel enkele uurtjes per dag, en voornamelijk actiongames, FPS'en en racegames. RPG's zijn mij veel te langdradig en datzelfde geldt voor de meeste sportgames. Alleen Fifa 2004 en de Extreme sports dig ik wel :p
    Oh ja, en Xbox Live slokt ook een groot deel van mijn tijd (en nachtrust 8) ) op. Ook doe ik af en toe mee aan LAN's (beregezellig). En voordat ik het vergeet: ook de DVD Playback kit wort erg veel gebruikt.
    Naast de Xbox houd ik mij bezig met school (VWO 6 CenM)
    sport en muziek en met het bevredigen van mijn (wereld)nieuws-fix :+

    Ik wens je veel plezier op het XBW forum, en hoop dat je net zoveel plezier uit het forum haalt als ik. (een hoeraatje voor de XBW community! :p )
    En natuurlijk ook veel plezier toegewenst met je Xbox, maar dat zal wel lukken met de fantastische titels (Halo 2 anyone?) in het vooruitzicht :9 .........
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2004
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoi

    Ik ben Bennie. Ik ben 17 jaar (over 2 maanden 18 ). Ik woon in het mooie carnavalekse zuiden. Een paar kilometer buiten Maastricht.
    Ik zit nu op 5 Havo met het profiel N&G. Na mijn examens ga ik waarschijnlijk op de HTS in Heerlen Bouwkunde studeren.
    Mijn hobby's naast mijn xbox zijn muziek en modeltreinen. Zo speel ik schuiftrombone in de harmonie en zaate hermenie van Bemelen, en heb ik een vrij grote modelbaan van met 4 lokomotieven die ik allemaal apart kan besturen.
    Ik heb mijn xbox gekocht (bij de eerste prijsverlaging) omdat de pc bij ons thuis toendertijd erg verouderd was, en we op de nieuwe geen spellen mochten instaleren. Ik heb toen samen met mijn 2 broertjes een xbox gekocht met het spel Project Gotham Racing. Geen Halo, omdat een van mijn broertjes halo niet leuk leek, maar Project Gotham Racing zagen we allemaal wel zitten.
    Het is een vrij lang verhaal hoe ik uiteindelijk lid ben geworden van xboxworld, en ik ga het helemaal vertellen.
    Nadat ik een xbox had gekocht, heb ik op google gezocht naar xbox op nederlandse pagina's. Toen ben ik hier terecht gekomen. Ik kwam toen af en toe alleen om het nieuws te lezen als gast. Op een bepaalde dag ontdekte ik de site van xboxmagazine, waar je een abonement kon aanvragen met een spel erbij. Ik heb toen een abonement op xboxmagazine genomen. In de eerste xboxmagazine die ik ontving (nr. 3 ) stond iets over de 25 beste spellen van 2002 uitkiezen. Dat kon op xboxworld. Alleen om te kunnen stemmen moest je je registreren, en dat heb ik toen dus maar gedaan. Sindsdien zit ik hier, en ben ik bijna elke dag wel even online.
    Komende dagen zal ik wel minder online komen in verband met de Vasteloavend.:cool:

    Hoie, Bennie
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2004
  7. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben Maarten en ik ben ook wat langer lid!!. Ik ben nu 14 jaar en heb mijn xbox sinds dat ik 13 was dus iets meer dan een jar nu, wordt in augustus ergens 15!Ik zit nog op school vwo 3, volgend jaar misschien havo maar dat moet ik nog zien!!Ik ben in contact gekomen met xbox doordat ik wel eens reclames zag op tv en een reclame zag in wintersport gebied(la-plagne, France)Ik had daarvoor een psx en wilde niet een ps2 omdat die al een paar jar uit was, maar ook omdat ik hem er gewoon lelijk uit vond zien, Ik ging toen in een mei vakantie naar amerika(Jaja) en wile daar mun xbox kopen omdat ie dar goedkoper was, maar dat met de omschakeling van ntsc en pal en dergelijk dus tog maar niet, maanden later ging naar de intertoys en kocht me tog een xbox, heb er nog steeds geen spijt van!!Mun moeder vond ut wel leuk om mij een plezier te dioen emt een xboxmagazine, want die had ze toevallig zien liggen, dus ik helemaal lezen en had hem naar 3x gelezen, nog neit genoeg!!En kwam er dus achter dat er ook een xboxsite was enzo ben ik er mee in contact gekomen, eerst alleen voor de info daarna ook forum!!en daar ben ik blij mee ook!

    Haie(ja ik kom uit limburg maar woon er neit meer, helaas!!),Maarten!
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    haha

    Geinig zo'n thread, zie je de persoon achter de nick. Om mezelf dan ook maar even voor te stellen. Ik ben Jelle, 18 jaar, eerstejaars student aan de Hotelschool in Den Haag. Doordeweeks zit ik daar, maar in het weekend in Alphen aan den Rijn bij mijn Xbox'je (het is niet echt veilig voor mijn geliefde apparaat in een studentenhuis). Ik ben aan de Xbox geraakt, omdat ik bij een neef erop had gespeeld en bij ander gasten al op de GBC en PS2, ik vond de Xbox net effe wat beter en mijn vermoeden is inmiddels bevestigd. Ik heb sinds korte tijd een abo op XBM, daarvoor kocht ik hem altijd los. In de XBM stonden altijd van die discussies en omdat ook ik mijn 15 minutes of fame wilde heb ik me hier maar ingeschreven:9.
     

Deel Deze Pagina