Jup bij KOtor is er ook nog niet echt veel. Ik heb de single player nog niet eens uitgespeeld dus die nieuwe levels sta ik nog niet echt op te sprngen. Maar ik wil ze wel.
.... The bank is een van de vetste maps allertijden.. alleen jah, voor n00bs wat eentonig omdat ze alle weggetjes en trucjes neit kennen... Vind hem nog leuekr als the mall, die ook heel vet is
Ik vind river mall zo stoer. Het is zo gebalanceerd. Je hebt als merc veel kans en als spy. En de graphics in ht begin van de bank als spy. UUUhhhh.
ik heb ze ook net. best vet. Er zijn zeker nog geen plattegronden van het spel? of wel, de kaarten die je in het spel zelf ziet zijn ook neit egt de bom Oh ja, voor de spies in rivermall achter de muur achter de water val zit een kamertje voor de lichten en de ventilatoren tussen de hifi zaak en de gamestore heb je een video camera hack en het gordijn is te sluiten via een terminal tussen te liften en de hi fi zaak aan de linker kant
Ik heb ze nu een tijdje gespeeld en ben wel tevreden. Leuke maps, ook redelijk groot (vooral Federal Bank is groot) en grafisch heel mooi. IIG je geld waard.
Er zijn al nieuwe multi-player maps te downen. Alleen zijn die te downen via je pc, dus moet je je xbox omgebouwd hebben enzo, maar ik zeg het je, het zijn er iig meer dan 5. Ik zal te site maar niet geven anders staat er weer /mod: spam
En dan gaan we het natuurlijk niet over omgebouwde Xboxen hebben, toch? Lijkt me niet verstandig iniedergeval ...