Ja virtua cop 3 ondersteund ook een gun.....die gun ziet er trouwens niet al te slecht uit...maar ga er dus echt geen 50 hardverdiende eurotjes voor neertellen!.....met Virtua Cop 3+Gun voor 80Eurotjes kan ik nog voorstellen maar 100 euro voor 1 gun+game is echt teveel.....vooral aangezien er nog zo weinig games ondersteund worden door guns.
M$ heeft centen zat dus ....TC is toch door Konami (of Capcom...Namco? ) gemaakt? En ze zijn nu toch zo bezig om die jappaners over te halen.....die flippen hem helemaal als ze Time Crisis op de Xbox zouden kunnen spelen...super vetter grapics en ze kicken daar altijd op accesiores zoals die lightguns (net als dat hele paneel van MechAssault).....zou echt een goede move van MS zijn....maarja wie ben ik .
hopen dat die laser ook uit kan sjeez dan is het toch ook niet leuk met een laser een beetje schieten
In het Official UK Xbox magazine staat dat er tegelijkertijd met House Of The Dead 3 een Lightgun uitkomt in Engeland. De Sharp Shooter 2 van joytech: http://www.joytech.net/product.asp?id=47 Misschien dat jullie deze gun ook wel iets vinden?!?
welke games komen daarna allemaal? Ik ga niet een dure gun kopen voor 1 of 2 middelmatige spelletjes.
92 Euro voor House of dead en een pistooltje? Deal Met welke spellen kun je die gun eigenlijk gebruiken? Halo ??
Binnenkort ga ik naar Belgie. En dan haal ik zo'n Baretta. Vind dat ding er maar al te PUIK uit zien . Als ik er eentje voor je moet meenemen. Hoor ik het wel
ik vind hem maar niks hoor! Ik geef dan liever 100€ voor een gun die er leuk uitziet en goed in de hand ligt zoals die Beretta! Maar toch bedankt voor de mededeling!