Klopt, maar hij komt ook uit voor de Xbox. Staat in Official UK Xbox magazine issue 12 met Fable cover.
Ik zou die beretta wel willen kopen maar om er nou voor naar duitsland te rijden word wel een beetje moeilijk ff goed gesprek met pappie houden
Duitsland, Frankrijk of Belgie...Je kunt ze misschien wel over laten vliegen maar dan heb je altijd een gevaar dat ze de grens niet doorkomen.
man! HOTD 3 is uit en ik zie geen eens een gun ergens! arf heeft iemand al een gun gezien in de winkels??
Ik wil ook die berretta, die is gewoon zooooo cool... Beter dan dat MadCatz ding op dat plastic dingetje met een lasertje (net een waterpistool )
Vinnik enorm cool die lightguns, maar ik weet niet welke games ze ondersteunen... Ik woon in belgie dus ik denk dat ik ooit wel es (als ik een game heb) die berretta ga halen
zon gun lijkt me wel vet maar zijn er spellen voor??? want ik intreseerme er niet echt voor maar als ik die guns hier zie dan gaak er mischien tog 1tje kopen!! maar welke spellen ondersteunen die gun??
Kom ik bij Intertoys in Venray, hebben ze daar gewoon HOTD3 al liggen. Ik vet happy, vraag ik naar een gun, weten ze er gewoon niets van af... Dus ik vraag of er nog een binnenkomt, hebben ze dat ding nog niet eens in het systeem staan. Heeft iemand ergens al een gun gevonden? (Liefst die baretta natuurlijk)