Is er ook al bekend of hier die nieuwe samsung drive inzit? Mocht dit zo zijn dan koop ik hem zowieso. Dan kijk ik nog wel wat ik met die ik nu heb doe
Hoe zat het eigenlijk met de vorige limited edition? Was die veel duurder dan de normale? (dan weten we hoe het nu ongeveer zit)
Als trouwens die speculaties van de aankomende prijsverlaging waar zijn, dan zal deze versie net als de vorige groene versie nét wat duurder zijn als de originele versie... Was het vorige keer niet een paar tientjes verschil?
Vind het wel vreemd dat er een 20 gig schijf in zal komen... Why? Is 8 (okay sommige 10) niet voldoende...?
Ik hoop het wel! Anders koop ik dat ding dadelijk, en dan heb ik 2 dezelfde controllers erbij, en 2 zwarte. Ziet er dan niet uit natuurlijk...
Als die prijsverlaging doorgaat en deze wordt ook $99 Kopeeeeeeeeeeen //edit in die andere thread stonden veel meer foto's ofniet? ff meer foto's zoeken. Ah bon:
jezus waarom haal je in godsnaam 2 xboxen inhuis? ik kan me het echt niet voor stellen dat je meerdere nodig hebt...
Oh, alsvast voor straks. Als dat spel uitkomt met die dansmat. Kan hij dansen en een ander spel tegelijk doen
Als dat ding 99 euro word dan koop ik em ook erbij.. als ze er 2 controllers bijdoen 2 controllers a 40 euro per stuk dan hebbie xbox voor 19 euro
Ik weet niet hoe dit gerucht in de ronde is gekomen, maar deze gaat dus niet 99 euro kosten. Ik had begrepen dat hij 199 ging kosten... Desalnietemin koop ik hem waarschijnlijk toch...
Maar dit is juist andersom. Ik kocht em, was et leuk, standaard. Nu zit ik bijna te balen. En als het waar is van die 20GBHDD, dan vind ik het genaait en zou er nog ruzie over krijgen ook. Nu krijg je meer voor minder. Ik kreeg (als je deze tijd bekijkt) Minder voor meer. MS denk aan je klanten, et uiterlijk boeit me niet zo veel. Maar voor $99 een 20GBHDD erbij en een gaaaf uiterlijk vind ik ubergenaait. Zie dat zelf ook in. waarom moeten de eersten altijd maar langs te zijlijn kijken hoe wij veel moeten betalen, en de rest betaald meer voor minder!