1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe limited edition Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Toyota Yaris, 29 jan 2004.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ach ik kocht mijn xbox nog voor 1000 gulden ... en mijn dvd speler voor 2000 .... alles word goedkoper ... maar ja als je het niet koopt krijg je ook spijt :+
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Joh, zo gaat dat gewoon. Alle producten worden op den duur goedkopen als de vraag niet stijgt.
    Je zou ze eigenlijk moeten bedanken. Een nieuw uiterlijk, een grotere HD voor weinig geld (volgens jou). Prachtig toch?
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hij's best mooi...

    Maar toch is m'n diepdonkergroene Xbox nog steeds het mooiste. :)
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    I disagree :)
     
  5. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    Ten eerste, ik weet niet hoe het gerucht in de wereld is geholpen dat deze versie ook 99 euro gaat kosten, maar zover ik vernomen heb wordt deze versie gewoon 199 euro.

    En tja, ik had de Xbox een week na de launch. Toen was ie 459 euro met 1 controller en geen games! Dus, kan je nagaan... :)
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Mag ook de zwarte versie zijn, I don't care, wil goedkoop controllers hebbe :+ extra Xbox verkoop ik wel weer, dan heb je lekker cheap controllers, want die dingen zijn echt $$
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De zwarte wordt ook geen $99 dollar :{
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Says who? Heb op andere sites gelezen dat ie dat wel zal worden. Of zou kunnen. Als dat gebeurt haal ik em.. if not, dan niet. No big deal.
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja goh, aan het einde van de zomer zijn ze van plan de Xbox voor $99 dollar over de toonbank te laten gaan. En dat duurt nog een hele poos!
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Yeah so, what's the problem, tis niet dat ik nog geen xbox heb :+ Dus hoef geen games te missen ofzo ;)
     
  11. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al aan het sparen. Lijkt me toch wel wat. Sommigen hebben een 2e huis., maar ik in maart een 2e Xbox. :D
     
  12. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox komt in kristalheldere uitvoering
    print dit artikel


    Na de groene Xbox die in vorig jaar in beperkte oplage verscheen, verschijnt er in de lente een doorschijnende versie in de winkels. De Crystal Limited Edition Xbox gaat evenveel kosten als een 'gewone' zwarte Xbox en wordt geleverd met twee bijbehorende controllers. Intussen wordt er in de VS druk gespeculeerd over een forse prijsdaling van Microsoft-console.

    De Crystal Edition past in Microsofts traditie om regelmatig aparte uitvoeringen van de Xbox op de markt te brengen. Zoals gezegd introduceerde Microsoft vorig jaar een doorschijnend groen exemplaar. Ook Sony heeft al verscheidene keren een gekleurde versie van zijn PlayStation uitgebracht. Die waren soms met een nogal aparte naam getooid, zoals de in oktober 2001 verschenen 'European Automobile Color Collection'. En in januari 2003 zag een reeks reeks blitse PS2's in sakura-paars, blauw en zilver het licht.

    Ter gelegenheid van de Japanse lancering verscheen al eens een doorschijnende Xbox. Die was evenwel veel donkerder dan de Crystal Edition, die compleet doorschijnend is, en voorzien van een strak uitgevoerd logo. De speciale uitvoering van de Xbox kost 199 euro.

    Ondertussen is er in de V.S een ware geruchtenstroom over een op handen zijnde prijsverlaging op gang gekomen, nadat een vooraanstaande journalist suggereerde dat de Xbox binnenkort slechts 99 dollar kost. Daarmee zou de console op hetzelfde prijspunt komen als de Nintendo Gamecube, die sinds zijn prijsdaling als zoete broodjes over de toonbank gaat. Microsoft heeft voorlopig niet gereageerd op deze geruchten, al lijkt een bescheiden prijsdaling tot de mogelijkheden te horen. Evenmin is duidelijk of een eventuele Amerikaanse korting invloed zou hebben op de Europese prijs.


    Bron zonnet.nl
     
  13. gerjan

    gerjan Guest

    en nog één:

    (EU) Microsoft confirms Crystal Xbox Pack, new Xbox Live bundle
    >> It was already posted as rumor here before(see news), today it's confirmed by Microsoft. The Crystal Xbox is coming exclusively to Europe and Microsoft also announced a new Xbox Live bundle for Europe.
    From gamesindustry.biz:

    The new limited edition pack - which is the second of its type to be launched here, following the semi-transparent green version from last year - features a "crystal" transparent casing and two matching controllers.
    The Crystal Limited Edition Xbox will be priced at €199 in Europe, and at £139 in the United Kingdom, with the extra tenner markup over the normal cost of an Xbox presumably justified by the inclusion of the second controller.
    No firm release date is given for the pack, but sources on the Continent have indicated that it may well arrive on March 12th - the nearest Friday to the second anniversary of the Xbox launch in Europe.

    Meanwhile the company also plans to launch a new Xbox Live bundle pack later this month, which will include a copy of Project Gotham Racing 2 along with a one-year subscription to Xbox Live and an Xbox Live Communicator headset.
    The new bundle will launch at €89.99 (£59.99), which is a saving of about £20 off the RRP of the game, with the original Xbox Live Starter Kit, sans game, still available for €59.99 (£39.99).
     
  14. mr bojangles nl

    mr bojangles nl Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om deze xbox te gaan kopen, maar de vraag is nu of je ook met zo'm memory unit je xboxlive (dus gamertag etc) kan copieren naar je nieuwe xbox?


    btw ik heb geen verstand van die memory units
     
  15. mr bojangles nl

    mr bojangles nl Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben van plan om deze xbox te gaan kopen, maar de vraag is nu of je ook met zo'm memory unit je xboxlive (dus gamertag etc) kan copieren naar je nieuwe xbox?


    btw ik heb geen verstand van die memory units
     
  16. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja is gewoon mogelijk, heb hem net ook besteld, past wat beter bij mijn meubeltjes.
     
  17. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem ook kopen... nu maar hopen dat na de aankoop van deze Xbox (als ik hem kan vinden) niet direct een prijsverlaging wordt ingevoerd, zou een beetje jammer zijn. ;)
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vraag me echt af waarom je een tweede Xbox zou kopen :+. Geloof me, met je voeten gamen werkt echt niet!
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooi dingetje vind ik t maar tis me t niet waard om er een 2e of een nieuwe voor te kopen. Vriend van was weer zon mazzelpik om m bij gammo te winnen :mad:
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn redenen ;)
     

Deel Deze Pagina