Dat staat in deze thread op de vorige pagina. Wel ff moeite doen om het eerst een beetje door te lezen he!
heb ik weer...ik ren naar de winkel, koop 'm, kom thuis, scheur dat ding open, kijk en zie dat het het vorige nummer is.............................................................huil
*PPM heeft medelijden met TheFlood* je was zeker iets te enthousiast? ik denk dat ik 'm wel ga kopen (als het pakketje daadwerkelijk in de winkels ligt ) ben wel benieuwd naar RTCW en Yager, lijken me beide hele goede spellen
Ik heb nu ook het top 100 mag, daar zitten 20 demo's bij! En ik heb ook nummer 16 ff gehaald en ik heb ook nog het eerste nummer van....Xboxworld!
Ik heb hem nog niet in de winkels gezien. Maar moet toch maar ff een keer checken. Zijn er dan al wel luitjes die OXM 16 gewoon in NL hebben gekocht??
Ik heb em al zien liggen bij de bruna(is nogal snel!!) samen met de coole demo:*) @ Choas: die top 100 ofzow, dat zijn 6 boekjes bij elkaar. als je een OXM abo hebt (of je koopt ze gewoon allemaal iedere maand) dan heb je het zelfde... (alleen jij hebt andere =mooiere= verpakking)
Nee hoor, daar staan gewoon de 100 beste spellen in uit de afgelopen 15 of 16 nummers. En er staan 20 demo's op van enkele toppers. Sommige daarvan zaten inderdaad al op andere discs, maar niet allemaal geloof ik. Dit is nog goedkoper dan 6 boekjes ook. *)
Er is al een keer zo`n top 100 geweest. die wat jij hebt is nr 2. en ik weet zeker dat dat een bundel = van 5 a 6 boekjes*)
Ja, Xbox Gamers is ook goed. Dit maand zit er de officiele Prima Halo Strategy Guide bij! Ik zal hem misschien kopen. Het enige slechte is dat er geen demo's op de DVD zitten, alleen movie's. Maar ja, ik zal het denk ik wel kopen (ook omdat er een mooie meisje op de cover zit! Veel mooier dan de OXM covers!) Brainboy