Ik snap jouw niet... halo zit bij iedere top 100 of whatever...omdat iedereen dat spel masterlijk vindt. (overgens demo van halo zat bij OXM nr 4) anyway, ik wil xboxgamer kopen maar mijn bruna man is zo dom om die niet te bestellen:{ nja me moeder vindt het iniedegeval goed , dat ik Xboxgamer abo bestel *) (...mits ik XBM NL opzeg )
Ik ben al meerdere malen geweest bij de Bruna, daar heb ik dit blad ook zien liggen. Alleen die demodisc zie ik dan niet?! Krijg je dit gewoon bij de balie of niet?
Ik heb naar aanleiding van de Yager demo het spel aangeschaft. Zeer mooie graphics, zoals barsten en kogelgaten in je cockpit en explosies van schepen zowel klein als groot. Helaas is het spel prijzig 69,95 euro (frs, mediamarkt had hem (nog) niet)
op het blad staat s cell. de demos Indy jones Panzer dragoon orta Phantom crash Moto gp Vexx Blinx Shenmue2 Conflict desert Tennis master series 2003 Crazy taxi 3 Halo Racing evo Splinter cell Pga tour 2003 Ghost recon Quantum redshift Amped Gun valkery Dead or alive 3 Coln mcrae 3
Had je hem bij gcshop.nl moeten halen, daar is et altijd stukken goedkoper. Meestal tussen de 40 en 50 euro.
Niet altijd, kijk maar eens naar de 007 Agent under Fire, 59,50 euro, dit is volgens mij een classis, was 30 euro bij de Bart Smit.