nieuwe packs xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tecmo, 10 aug 2004.

1. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt 149 euro.

2. Dakuhr

Dakuhr I Own U

Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt ckers chill
    ik had gehoord van een gast die bij een game toko werkt dat er ook een cristal met 2 kont-trollers en hallo2 komt die wordt dus ook in NL gereleased dikke chill-bill

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    er komt inderdaad een pack.

chrystal, 2 controllers en halo2 voor 186€ bij GCshop...dusse...kopen die hap;)

4. Camillo

Camillo .. [ D Camillo ] ..

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er lekker uit dat pakketje :):) :D

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Op zich een super pack maar eigenlijk heb ik liever een zwarte Xbox ipv de crystal.... de crystal Xbox maakte toch meer geluid dan de normale zwarte Xbox? Of is dat probleem inmiddels opgelost?

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    er waren volgens mij idd een paar xboxen met een andere fan als normaal(die dus meer lawaai maakte) , maar volgens mij is dat al opgelost

7. Starsky

Starsky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Crystal Xbox Pack wel of niet?

Hi! :)

Op diverse Nederlandse game sites verscheen vorige week het nieuwsbericht dat het "Crystal Xbox Pack" (met twee controllers) vanaf 8 oktober overal weer ruimschoots verkrijgbaar zou zijn voor de prijs van 149,-... (zie bijv. hier, hier en hier). Andere sites melden hier en hier overigens een releasedatum van 22 oktober(?).

Even later las ik echter dit bericht...:confused: Weet iemand hier misschien meer van? Dit is tot nu toe wel de enige site die hier melding van maakt. Heb al bij enkele winkels geïnformeerd maar die weten nog niet óf en wanneer dit pack komt (Bart Smit krijgt wel de losse 'crystal' controllers binnen, dat konden ze nu al zien).

Heb een beetje het idee dat het nieuws over de re-release van het Crystal Pack afkomstig (en vertaald) is uit een internationaal, europees, persbericht en dat Microsoft dit pack in NL en BE gewoon overslaat om rond 10 november alleen het Halo 2 Pack (met daarin eveneens de Crystal Xbox + twee controllers) te introduceren?

8. Dakuhr

Dakuhr I Own U

Leuk Bevonden:
    0

ja inderdaad want ik ging naar interoys vragen of ik mijn xbox mocht omruilen voor de cristal edition(omruilen omdat ie net nieuw is en nou al gaar doet zie mijn thread daar maar over). Maar ze had em niet in de computer staan en ze had gebeld naar collega's en die wisten ook nergens van af :{

9. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    K vin crystal wel mooi, maar het klassieke zwart met groen blijft tog het mooist ;):p.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Bron : Insidegamer

Link naar website van distributeur

een prijs is volgens mij nog niet bekend

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  11. aapje

aapje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die zit ie mooi uit
    waarom kom ik geen jaartje w8 op een xbox |:- |:- |:-

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De komt weer een nieuwe pack aan,het dead or alive ultimate pack te verkrijgen bij BS.

13. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    onder andere ja, elke andere winkel ook, en elke gamer weet dat hij zijn games iig niet bij Bartsmit moet halen

14. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat nergens op!

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zijn die van slechtere kwaliteit dan :confused:
    Wat maakt het uit waar je spellen koopt. Zelf check ik eerst welke winkel welke spellen heeft voor welke prijs. Als Bart Smit hem goedkoper heeft dan een andere, waarom zou ik dan uit m'n eigen portomonee gaan stelen?

16. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet bij BS? heb er net de live starterkit met slintercell PT gekocht voor 30€. Via de webshop gekocht op maandagavond 22:30, woensdag 9:45 in België geleverd voor maar 2,5€. Vind ik toch wel een goeie prijs en vooral snelle en goeie service.

17. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie ook nergens mee crystals. Wel crystal controllers.( heb er trouwens zelf nog net eentje binnengehaald) Maar inderdaad: toen ik mijn xbox kocht, kocht ik een true crime pack en daar zat wel true crime in het gewone doosje incl. boekje. M'n vriend kocht er een met PGR 2 en die zat ook in een hoesje. En bij Topspin ook in een hoesje. Ik vind het wel dom dat ze het doosje er niet bij doen terwijl bij true crime het doosje er wel bij zat. Maar dat was ook wel 1 van de eerste packs net als die van XIII incl. RBS 3. En nu hebben ze die massive pack. Ik vind het echt geen combinatie: Fable en PGR 2. PGR2 is nu ook weer al vet oud maar fable is wel leuk. En nu verkopen ze behalve die Massive pack bijna geen packs meer omdat ie ook weer is afgeprijst naar 150 en proberen ze hem zo te verkopen. En trouwens: Bij de Burnout 3 pack zat het originele doosje er ook gewoon bij. En dat was nog een van de nieuwste packs. Of is het alleen bij de spellen van Microsoft: PGR2 en Top spin in ieder geval. Ik weet het niet.

Deel Deze Pagina