ha.. je kan nooit teveel ram hebben.. en zorg ook voor een beetje fatsoenlijke kloksnelheid van je ram.. het maximum is als ik het goed heb nu 200mhz (jaja, je krijgt veel grotere getallen maar dat telt niet, das quadpumped ofzo heb ik me vanmiddag laten wijsmaken).. aan zo'n snelheid hangt een prijskaartje maar 133mhz doet het al goed en wederom, hoe sneller hoe beter.. Als je echt alles eruit wilt halen kan je achter details als het cache geheugen van de processor aangaan, en als je wilt overklokken moet je een fatsoenlijk moederboard hebben etc..
als grafische kaart kan je iid het beste een 9800pro pakken als ik me niet vergis..
pffff.. had je dat niet gelijk kunnen zeggen.. maruhm, waarom zou iemand die z'n eigen computer gaat bouwen nou op een xboxforum vragen wat hij het beste kan kopen? dat zou net zoiets zijn als wanneer ik hier om een gamecube release lijst zou vragen.. kan ik je nu net zogoed ff het email adres van een gast pm'en die er veel vanaf weet.. zak dan maar doen dan.. weet je precies wat voor moederboard, welke processor, grafische kaart, koelinstallaties en andere troep je moet hebben..
Laatst bewerkt: 16 sep 2003