Ga liever niet voor een Intel 845 moederboard, die dingen zijn al flink oud, alleen wat aangepast voor de 800MHz FSB processors. Heeft ook geen ondersteuning voor Dual Channel geheugen. Ga dan voor een Intel 865PE moederboard zoals de Asus P4P800 o.i.d. Het enige verschil tussen de 9600XT en de X600XT is dat de eerste gemaakt is voor AGP sloten, en de X600 voor PCI-Express. Deze kan je dus niet kwijt op een AGP moederboard. En volgens mij ondersteund dit moederboard geen Prescott? Ik kan er naast zitten hoor, op de website van Asus kon ik het niet vinden iig.
Het is in iedergeval een stuk makkelijker als een Athlon XP te bevestigen zonder de boel de beschadigen. Zolang je de instructies goed volgt in de handleiding, en gewoon voorzichtig doet, dan kan er in principe niets mis gaan. Echter als je wel wat verkloot, dan is het voor eigen rekening. Als Alternate het verprutst, dan kost het hun een processor. 2,5week is vrij normaal, vooral voor Alternate. Mijn neef heeft vorig jaar 4 weken kunnen wachten omdat ze elke keer fouten maakten met het bestellen van onderdelen. Alternate heeft een leuke website, een grote winkel en zeer redelijke prijzen....alleen de deskundigheid van het personeel is een beetje beneden niveau t.o.v. winkels zoals informatique (mijn ervaring). Ik heb vorig jaar één systeem bij Alternate gekocht en niets anders dan ellende, getouwtrek enz....vooral met het nakomen van verplichtingen/beloften/afspraken nemen ze het niet zo nauw.
Laatst bewerkt: 19 aug 2004