ik heb dat aa op 8x staan en dat trekt ie simpel. Alleen bij 16x beghint alles te haperen...zelfs als ik dan alles op de laagste resolutie etc zet...
@ arjan. Benchmarken? Ikke? ik weet niet hoe zoiets moet met fps showen enzo. Wat ik wel kan vertellen is dat doom3 op ultra met 8x aa dinges en 1600*1600 vloeiend lopt!
Ik heb trouwens nog even 1 vraagje. Ik heb zelf de installatie gedaan met windows xp professional. Alleen iedere keer als ik opstart geeft mn computer aan dat er nieuwe hardware is geinstalleerd, maar ik kan geen drivers hiervoor vinden.
Bij mn istellingen zie ik 3 items met vraagtekens.
1 --> gaat om de usb...die werken nog niet. Ik las dat ik SP1 nodig heb voor XP en dat het dan wel zou werken, maar om verscheidene redenen kan ik nu even niet upgraden.
2--> deze is net als 3 een andere oorzaak. Als ik bij details kijk dan staat er dat er iets op mn 6800GT zit wat niet geinstalleerd is. (mn monitor staat wel goed geinstalleerd en de GT zelf ook).
3--> zie 2
Ik weet alleen niet wat het is en kom er niet echt uit. Kunnen jullie misschien een gokje wagen...?
Laatst bewerkt: 3 sep 2004