1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ruttyx, 3 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb echt geen geld meer, en moet ook nog wat over houden voor halo 2. Later zet ik er misschien nog wat andere dingen in maar dat zie ik dan wel weer.

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wie kan mij helpen, ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen, en ik wil graag een goede pc, ik weet er al aardig van af, alleen tussen de merken weet ik weinig verschil, ik wil absoluut niet een pc die na 1 jaar en 1 dag kapot gaat :{
    Ik heb een budget van 1100 euro, en ik wil graag een AMD en ATI kaart, Zal een 9800 pro nog haalbaar zijn met mijn budget?

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    jah geloof van wel als je goed zoekt

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kijk op de vorige pagina naar het systeem van Mchief voor €1.063 en je hebt een goed systeel ;).

5. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    waarom amd en ati als ik vragen mag? is dat gewoon omdat anderen je dat aanraden of heb je slechte ervaringen met intel en nvidia?

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    En waarom Intel en/of Nvidia? Iedereen heeft zijn voorkeuren.

Bij een budget van €1100 kan je het best een AMD 64 socket 754 omdat ie voor relatief weinig geld zeer goed presteert, beter dan Intel. Ik weet dat AMD 64 socket 754 niet zo is als Intel in videobewerking enzo, maar als ie dat gaat doen zou hij waarschijnlijk wel weter dan Intel processoren er beter voor zijn. Ook de Nvidia kaarten zijn er beter voor.

De 9800 Pro is voor maar €200 verkrijgbaar en die kaart is dat geld absoluut waard (en hij is beter dan de Nvida concurrent, de 5900 Ultra).

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    als dat dan nog niet zo is zal ik het wel ff doen.Intel heeft het bij mij echt verpest.Mijn pas intel pentium4 3gh werd met de bijgeleverder cooler bij opstarten 70 graden |:- .Verder is de bevesgtiging van de cooler slecht uitgevoerd.Neeh amd heeft bij nu de zware voorkuer.En nvidia vs ati dat is denk ik echt pure voorkeuer beide kaarten hebben op dit moment vergelijkbare prestatie`s en prijs.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    maar dan heeft ie nog geen monitor want die koop ik er apart bij.

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    @ Rolling-ego: Moet er een monitor bij die €1100 zitten of ga je die apart kopen of heb je er al 1?

10. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een vraag tussendoor, ik wil deze week een nieuwe videokaart kopen,
    de club3d 6600gt leek me wel wat.
    Maar die heeft pci express (weet trouwens nie eens goed wat het is) is hij er ook zonder pci express ( kon die in iedergeval nergens vinden)
    En zo nee wat zou ik dan moeten kopen?
    ik heb nu een amd athlon 2000+ 512ddr en een geforce mx440 (64mb)
    videokaart kan tot ongeveer 225 euro

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De 6600GT komt binnekort ook in AGP uit.
    Je koopt nu een 9800 Pro of je wacht na een tijdje en je koopt een 6600 GT die wat beter is.

PCI Express is de opvolger van AGP. PCI Express het dubbel zoveel bandbreedte als AGP (AGP= 4.4GB/s, PCI-E= 8.8GB/s) maar momenteel wordt ie niet benut. Zelfs 8x AGP wordt nu nog niet volledig benut.

12. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik ben me pc een beetje aant updaten. Heb nu een 64 mb videokaart, maar ik kan voor een leuk prijsje de VGA ATI Radeon R9550 256Mb krijgen. Heeft iemand ervaring met deze kaart???
    Moet ik er wel ff bij zeggen dat ik later een pci-express videokaart wil kopen maar daarvoor moet ik eerst een nieuw moederbord halen. Deze komt over een paar maandjes, en je begrijpt dat ik dan wat meer geld uitgeef voor een nieuwere/betere videokaart.

Alvast bedankt ;)

The Bear

13. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er nog geen 1, die hoort er ook nog bij, ik denk dat een TFT-scherm had best is, maar ik vind ze nog wel aardig duur.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    voor gaming is crt voor zover ik weet het beste tenzij je ruim 500 wil uitgeven aan een goed tft scherm alles onder die prijs heeft vooorzover ik weet een inkijk hoek van nul.nul

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    bedankt, andere ego :+ , ik ga dan misschien toch wel voor een CRT-scherm ik kan er later altijd nog een TFT scherm bij kopen, maar iemand nog goede winkel/site? Is Dell niks?

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Beste mensen,

Ik ben van plan om een nieuwe computer aan te schaffen omdat mijn 3-4 Jaar Oude Pentium 4 1400 MHZ heel erg traag en nogal verouderd is.
    Mijn vraag is wat nu omgeveer de prijs is van een computer.
    Er moet minimaal een Firmwire-aansluiting, DVD-brander en 60 GB Hard Schijf op zitten, wat volgens mij standaard op alle computers zit tegenwoordig.
    Ook heb ik hier nog een stel Boxen, Monitor, Printer en Scanner staan wat ik eigenlijk weer wil gebruiken op m'n nieuwe computer.
    Is het dus mogelijk om alleen zo'n kast aan te schaffen, of passen al die spullen dan niet op die kast?

Is er misschien ergens een site waar ik een goede kast kan kopen en/of samenstellen?

Alvast Bedankt.

Rectal

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan er een kopen van €7000 (Alienware), maar je kan er ook een kopen van €1000. Het hangt allemaal af van je budget en wat je er mee van plan bent.

Als je een nieuwe case koopt zullen alle onderdelen die je nu hebt (en zeker die nieuwer zijn) er moeten inpassen. Tenzij er echt oude onderdelen inzitten.

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Intel® 865G chipset met support voor Dual Channel DDR
    Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
    Support voor Intel® Pentium® 4 processors met 533MHz FSB
    Midnight grey mini-tower: 8 USB 2.0 ports, 3 PCI slots , AGP 8x slot
    Geïntegreerde 10/100MB Netwerk kaart
    Dell Solution Center
    Norton Internet Security (NIS) 2004 (90 day trial)
    Microsoft® Windows® XP Home (NL)
    1 jaar collect & return
    Intel® Pentium® 4 Processor met HT Technology ( 3.0GHz, 1MB cache, 800MHz FSB)
    512MB Dual Channel DDR (2 x 256MB DIMM)
    160GB (7200rpm) Serial ATA met 8MB DataBurstTM cache
    128MB ATI Radeon 9800 Pro DVI, TV-Out via S-Video & Dual monitor support
    Dell M783 17" (16.0 VIS) UltraScanTM CRT Monitor
    Geïntegreerde geluidskaart
    Enhanced MultiMedia US PS/2 Keyboard (Qwerty Nederland)
    Dell USB Optical muis

Prijs: 993.65 EUR

Is dit een redelijke pc voor de prijs?, hij is van Dell, en ik ga door middel van vooruitbetaling hem kopen, is dat en goed idee?

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja is op zich wel redelijk goed, maar zou je niet beter een zelf samengestelde pc nemen(niet van dell)

Ik durf bijna te wedden dat je goedkoper uit bent (en een kwalitatief betere pc) als je een pc op een andere site samenstelt met de zelfde componenten. Heb je ook nog keuze in verschillende merken, want eht dell merk is niet altijd het beste merk natuurlijk

kijk op sites als:

www.sallandautomatisering.nl
    www.alternate.nl
    www.informatique.nl

20. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik op de Alternate site de Sempron 3100+ selecteer krijg ik bij alle moederborden een conflict, hoe kan ik oplossen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina