1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ruttyx, 3 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Thank you very much, you owe me one, maar het maakt toch niet echt heel veel verschil de 9600 pro of de 9800 pro?

3. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Nou, dat scheelt best nog veel hoor, kijk maar eens naar deze review: klik.

4. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Pff, moeilijk, ik ben al bijna op mijn budget, en het is nu gewoon te duur, een 9600 is ook echt niet slecht, ik hoef niet alles op high te spelen, maarjah ik heb wel mooi 17" TFT scherm :)

5. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, een 9600 Pro is inderdaad niet slecht :) Volgens mij kan je er goed Half Life 2 op draaien. Uiteraardt niet met alle eye-candy aan, maar je geeft zelf al aan dat je dat niet belangrijk vindt. Een 17" TFT scherm slokt aardig wat geld van je budget op, maar dan heb je wel wat moois :cool:.

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan altijd nog de 9600 PRO in deze Pentium 4 stoppen en dan lekker lannen tegen mijn vrienden terwijl ik op mijn pc op een X800 zit :cool:

7. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
  8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    :cool: Hij bedoelt dus dat als hij nu een 9600 Pro zou kopen, en deze over een tijdje zat is, hij dan een X800 Pro kan kopen, en dan de 9600 Pro in z'n huidige pc steekt... zo 8)

Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  9. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Juist, in deze pc zit nu een Geforce 2 MX 64 Mb :+

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ow ff bedankje aan arjan en the answer, heb nu een 6600 GT
    (ik was de 1e van nederland op de hcc ;) heb ik me laten vertellen door de kerel van nvidea zelf)

en doom 3 ziet er fantastisch uit

p.s. arjan waarom rauw je om x800 XT PE? heb ik wat gemist?

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd, is echt een gave kaart _O_

Paar weken geleden had ik m'n 6800GT teruggebracht, dat ding was namelijk brak. Dus heb ik er een Sapphire X800 XT PE voor teruggenomen. Alleen is die gisteren doorgefikt :eek: Vandaag heb ik m'n geld terug gekregen, maar de levertijden van X800 XT AGP kaarten zijn om te janken, niemand weet wanneer ze weer komen.... als ze nog komen :'-(

12. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Welke videokaart heb je nu dan?

13. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Voorlopig even een Radeon 9200 128MB :cool:
    Ik ga nu niet meer investeren in een AGP kaart, dus wacht ik wel een nforce4 moederbord af en stap ik wel over op pci-e.

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ik als 16jarige arme scholier die alles zelf moet betalen zit PCI-E er op dit moment nog niet in.

15. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Voor een 21 jarige arme student met een baantje op vrijdag valt het ook allemaal niet mee hoor :D. Die rotzooi is veels te duur voor de periode dat het meegaat. Maar het blijft leuk spul :cool:

16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    We moeten maar even wachten tot we een goede baan hebben en mooie computers kunnen kopen,

Ontopic maar weer:

Ik heb op Tweakers een paar reviews gelezen en er kwamen best wel veel negatieve reacties invoor, ik zit nu te twijfelen of ik daar nog zou kopen maar ik weet niet waar anders,, alles is zo duur en ik heb geen zin om op internet te kopen.

17. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet wel in je achterhoofd houden dat mensen liever hun negatieve ervaringen uitten dan dat ze hun positieve ervaringen neerzetten. Winkels zoals Alternate en Informatique komen er ook lang niet altijd zo positief uit daar. Het is ook een kwestie van geluk hebben, zo heb ik slechte ervaringen met Alternate gehad, terwijl m'n buurman er alleen maar goede ervaringen heeft gehad.

Ik zou eerst even goed de algemene voorwaarden lezen van Norrod zodat je weet waar je aan toe bent i.v.m garantie en defecte producten omruilen etc...

18. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga niet bij NoRRoD maar bij www.pcwereld.nl kopen :p

Dat is ook waar want ik hoor van veel mensen bij mij in de buurt dat ze heel veel goede ervaringen hebben gehad, ik ga gewoon voor pcwereld en dan komt het allemaal wel goed _0/
    (hoop ik)

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ff tussendoor een vraagje:
    ik kom er net achter dat mijn behuizing van me cd brander mijn moederboard raakt, het is een lege plek op me moederboard dus dat maakt niet veel uit, maar het contact wel uit?
    ik vraag dit omdat mijn moederboard conflicten geeft zodra ik een cd speler aansluit met ata, hij herkent me harde schijf dan niet, als ik me cd speler eraf haal herkent ie me harde schijf weer wel

20. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Je zou eigenlijk elke vorm van contact moeten voorkomen, want dat zou tot kortsluiting kunnen leiden :9. Maar het lijkt me stug dat dit de oorzaak van je probleem is. Sluit je de cd speler aan op het primaire of secundaire IDE kanaal? Zitten de jumpers goed i.v.m master/slave?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina