Kabels aanleggen is niet zo moeilijk. Je moet alleen weten wat je voor een netwerk wilt hebben, en zo de spullen bij elkaar zoeken. Als je er hardware bij moet kopen, heb je het dus over een OEM versie. Ik heb me door Microsoft NL laten vertellen dat je gewoon een upgrade kan kopen van Win. XP zonder dat je er hardware bij moet kopen, zolang je een originele versie van bijv. Windows 98 hebt. Dat heb ik ook gedaan, en had ik Win. XP Prof. voor 189,- bij Office Centre. Ik zou dus even contact opnemen met PCZaak en vragen hoe dat bij hun zit.
Dat maakt echt veel uit ja
Ik heb zo'n grote Thermaltake Xaser kast met vijf 80mm casefans op 2100rpm, een voeding met twee 80mm fans en een boxed Intel koeler. Standaard cpu temp. is nu 36C, case temp. is 31C (kamer temp. is 19C). M'n andere pc is van Sony, en die past twee keer in die Themaltake . Alleen heeft deze één 120mm casefan op 1000rpm, een voeding met één 120mm fan en dan die Zalman cpu koeler. De cpu word standaard nu 29C en de kast 24C.
Klein maar fijn
Er kan in ieder geval DDR op. Verder maakt het niet uit of je er nu 266MHz, 333MHz of 400MHz in zet, aangezien de geheugenmodule zichzelf aanpast aan de capaciteit van het moederbord.
Laatst bewerkt: 23 nov 2004