1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ruttyx, 3 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah waterkoeling is vaak een beetje meer stijl maar ook stiller het is mwaar wat je er voor over hebt

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    lol las in dacht ik de pcm of computer idee dat als je waterkoeling hebt je verstandig bent om minimaal 2 case fans in je kast te hebben dit in verband met de componenten om de processor heen die 180 graden kunnen worden :eek:
    en only ego: ligt er maar aan wat voor waterkoeling en radiator je hebt, als je luidruchtig pompje hebt, heb je 3 of 4 fans voor je radiator, enz enz

ik houd het op luchtkoeling :cool:

3. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    zalman resator :D das het enige wat ik zeg :p geen fans geen radiator

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    dat is gewoon een reservoir, is leuk maar je componenten om je processor worden veel te heet dus je zal wel fans moeten hebben
    als je dat had gelezen had je niet zon reactie gepost

5. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah ik weeet niet welke reviews jij hebt gelezen maar ik raad je aaan die van tweakers.net te bekijken http://www.tweakers.net/reviews/496 .DE zalman is Geen reseveroir.En waarom zouden de omliggende veel te heet worden aangezien die hun eigen koeler hebben?.De zalman word stressed zon 7 gradeb koeler als de standaard luhctkoeling.VErder zal je alteid fans nodig hebben en die blijven er in.Maar je systeem zal wel degelijk stiller worden aangezien je de vga er mee kan koelen en de prosecor ZONDER FANS.Wat ik bedoel met geen fans is de afvoer van hitte van die componeten (de zalman is 1 gigantishe pasieve koelingstoren) je hebt daarom dus ook geen lawaaierige radiator nodig.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    oeps staat op de 2e pagina vriend van je tweakers review :{

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah en weet je wat de radiator is ? de toren pasief staat voor : geen fans.DE toren is de pasieve koeling dat zijn die vinnen _0/

8. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een kast voor me pc..Maar hij is hopeloos alleen i-net gebruik ik em zo, kan ik nu ook dingen erin bouwen zonder een nieuwe kast te hoeven kopen..??

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ligt aan de voeding

10. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhmm..kBen nie echt die pc freak maare wat is een voeding..:$..Die dingen waarin je je HardDisk en geheugen enzo moet zetten..??

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    de voeding is de power suply unit (als je van de zijkant kijkt waar mee je ook op je parts kijkt linksboven) das dat kastje waar al die draden uitkomen en die draden stop je in de componenten. Die moet minsens 300 watt zijn.

12. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    voeding is waar je pc zijn energie vandaan haalt, ofterwel, het 'draadje' van het stopcontact naar je pc. De hoeveelheid energie, dus de 'power' wordt gemeten in watt.

13. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe kan ik dan zien wat voor een voeding ik heb..??

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    staat er met een beetje geluk op

15. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Op de zijkant staat als het goed is op de sticker de hoeveelheid watt. Even je kast openmaken dus.. :)

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Wie mij helpen kan O-) ?

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
  18. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    radiator en resevoir zijn hier nog steeds hetzelfde :cool:

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox Live is geen vereiste, ik schiet er nog weinig mee op, moet ik een hub, switch, router of een multi modem nemen?
    Ik heb straks 2PC's en 1 Xbox online.

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik het me goed kan herinneren wil je een bedraad netwerk hebben toch?
    Met het xbox gedeelte ben ik niet bekend helaas. Heb je ADSL over een analoge lijn (Annex A) of over een ISDN lijn (Annex B)? Dit beperkt namelijk de keuze van apparaten al weer een stuk :cool:. Er zijn namelijk apparaten die meerdere functies hebben ingebouwd. Zo kan één apparaat de functie van modem, router en switch tegelijk vervullen. Scheelt niet alleen in de kosten, maar het staat nog eens een stuk netter ook vind ik :).

Laatst bewerkt: 24 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina