1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe PC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ruttyx, 3 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Zal ik dan de kans wagen? Hij is €219 en als ik hem tweak naar een 6800 bespaar ik onwijs veel geld. Iemand een advies?

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    mjah ik heb hem ook ik ben er tevreden over.Maar het is geheel aan jou.Wil de gok nemen in de hoop dat die pipelines goed zijn (als je pech hebt doen ze het niet)dan zou IK het doen

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    in standaard LE is 6600 GT sneller
    als je hem flasht is het wel duidelijk

4. Spitie_nl

Spitie_nl Question?

Leuk Bevonden:
    0
    heej, k wil misschien een dvd brander kopen om (eigen gemaakte) filmpjes op te branden. welke moet ik kopen en kan hij dan ook op de xbox afgespeeld worden? k heb een samsung drive.

5. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan geen gebrande dvd's op je xbox draaien, ik zou ook niet weten waarom je dat zou willen, je moet zelf weten wat voor dvd-brander je wilt, het maakt volgens mij weinig uit wat voor dvd-brander je neemt.

6. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil niet lullig doen, maar ik heb een kopietje van Finding Nemo en die doet het perfect op mijn doosje...

7. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    kan best ook als je geen chip hebt dan is dat mogelijk.Maar laten we het daar verder niet over hebben ik weet niet inhoevere de modjes dat op prijs stellen namelijk.

@ rolling-ego:ik zou voor een nec dual layer brander gaa.Dit omdat ze zowel als lekker geprijst zijn en ook goed voor de toekomst (dual layer is de toekomst qua branden)

8. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    [plaatje]http://home.planet.nl/~knijn082/computer.jpg[/plaatje]

Dit word mijn nieuwe computer, dit keer zeker :). ik koop hem bij www.cool-prices.nl, ik hou nu nog wat geld over, ik heb nog geld voor ongeveer 50 euro aan uitbreiding, wie zou nog wat veranderen?
    Ik zit te denken over het moederbord of het interne geheugen, of een iets snellere processor, wat zouden jullie doen?

9. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    512 MB is een beetje aan de zuinige kant... Maar kun je natuurlijk altijd later ernog bij kopen als je weer geld hebt. Leuk Sinterklaascadeau ofzo. Kun je beter investeren in een moederbord of processor. ;)

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wil je echt een monitor? zo nee, drop hem, kan je investeren in een betere videokaart
    en die moederboard.....is er neit een nforce 4 met dit socket? zo ja, neem die
    en die 50 euro, doe dat voor een reepje geheugen :cool:

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoef nog geen PCI-E dat komt over een jaartje wel weer :)
    Het eerste wat ik doe als ik weer geld heb, is er een reepje geheugen bijkopen denk ik :)

En jah, ik wil die monitor :9

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    mjah waarom win xp ? daar halen ;).En waarom een 80 gig harde schijf das iets wat ik totaal niet vat om de doodsimpele reden dat het A zo vol zit en B je voor niet eens zoveel extra een 200 gig hebt waar je veel langer wat aan hebt

13. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Als die vol is neem ik wel een nieuwe HD, ik heb niet echt veel gigabyte nodig, ik doe het nu met 40, en ik heb nog 13 over :) Ik heb hier ook al WIN XP op, maar dit is een Compaq computer en die heeft een recovery disc en geen echte cd, ik vind het ook kut dat ik WINXP erbij moet kopen :mad: maarjah het is niet anders..

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  14. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Laat die dvd speler zitten en koop voor 40 eurietjes meer een NEC3500A CD en DVD brander.

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, ik sloop de CD-brander uit me oude pc in mijn nieuwe pc ik hoef geen DVD brander, als ik DVD's wil zien huur ik ze wel of koop ik ze wel O-)

16. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus van plan een pc samen te stellen draaiend op XP Media center, maar moet ik om MC volledig te gebuiken nog een extra TV/Radio kaart kopen?

weet iemand trouwens wanneer longhorn uitkomt???

17. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Haha, oke das dan duidelijk.. :)

18. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je er al 1 dan? (TV-kaart)

19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar der zit toch een tv-out op de 6600GT en zit er niet nog iets op het Nforce4 moederbord??

maar ik lees net op Tweakers dat je MC helemaal niet los kunt kopen dat lijkt me nogal kut als dat zo is...

20. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Ja een tv-out is geloof ik niet genoeg. Ik heb wel op www.micro-mail.nl een combo set gezien met MC + TV-kaart. Misschien een kijkje waard.. ;)

BTW, wat vinden jullie van dit systeempje van PCMegastore (zelf losse componenten bij elkaar):

AOPEN Miditower ATX H600B Zwart €92,50
    Gigabyte K8NS-Ultra €119,40
    Corsair 512MB DDR400 64MX64 Value Select PC400 Cas 2.5 €107,50
    XFX 128Mb 6800LE Bulk €219,95
    NEC ND-3500 16 Speed + Dual Layer Zwart Bulk
    AMD Box Athlon 64 3000+ Box (S939) €150,50
    (HDD heb ik zelf nog)

Sub-Totaal: €770,65

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina