1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Project Ego Screen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Raptor, 28 jun 2002.

1. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goeie vraag......

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Fock, maar 20 uur gameplay, wat weinig. Ik dacht dat het ongeveer zo groot als Morrowind zou worden, valt dat ff tegen! Ik zeg niet dat het dan meteen slecht is of dat ik hem nu niet meer haal, maar dat is toch wel een beetje een teleurstelling. Waarom duurt het dan in godsnaam zo lang?!?]:- :'-(

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je die wereld is SUPER uitgebreid. en om ALLE AI in orde te hebben ben je wel een tijdje verder. en elke keer dat je het spel speeld is de uitkomst anders. dat lijkt me echt fantastisch. zie mijn vorige post anders.

Laatst bewerkt: 30 jun 2002
  4. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat er 'maar' 20 uren gameplay is, dat is dan waarschijnlijk voor één character.

Aangezien je waarschijnlijk zo ongeveer oneindig veel combinaties van characters kunt hebben + een constant veranderende wereld denk ik toch dat het spel een hoge replay-waarde zal hebben.

5. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Project Ego gaat zwaar rulen maar ik hoop niet dat het Black&White perikelen krijgt want dan kunnen we het pas in 2004 spelen !!! Er is zeker nog geen exacte datum gegeven of wel?

6. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Nog ff over dat plaatje, ik denk dat het gewoon ingame is, maar net zoals bij final fantasy staan de achtergronden gewoon stil. Je kunt dus denk ik niet overal heen lopen waar je wilt (op het plaatje kun je denk ik bijv. niet naar de punt van die berg daarachter)

7. Ares

Ares Trapped in live

Leuk Bevonden:
    0
    Kweenie hoor, denk toch dat het een
    soort film is ofzow.
    Want die vent zit op dat plaatje ook maar een
    beetje tegen een boom aan te leunen, is niet
    echt iets wat je volgens mij in de game moet doen
    :{

8. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens het is een filmpje maar die zijn gemaakt me de in-game enegine duz ZO mooi gaat het wel worden maar we moeten nog een jaar wachten want hij komt nog een keer op de E3 en die is net geweest

Deel Deze Pagina