1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe PS3 kopen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door SyKeS1, 10 mrt 2009.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Beste,

    Vraagje: ik wil een PS3 kopen incl. Killzone 2. Echter heb ik net veel verstand van alle toeters en bellen die zitten inbegrepen.

    Bij mn xbox heb ik los nog een stroomkabeltje + accu moeten kopen & xbox live.

    Bij de PS3 zit online er gratis bij, maar hoe zit het met opladen van de afstandsbediening, zit er nou wel of niet standaard een microfoon bij, zijn er nog meer dingen must-haves?

    Ik wil in eerste instantie zonder gelul en met alle benodigdheden killzone 2 kunnen spelen online...
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geen microfoon (ik neem aan dat je een headset bedoeld), geen HDMI kabel (maar ik heb al bij de release een PS3 gekocht, misschien is dat nu anders. Verder heb je alles wel wat je nodig hebt volgens mij. Er zit een oplader voor de controller bij als het goed is.
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Is een standaard HDMI kabel voldoende? Of moet het een speciale PS3 HDMI kabel zijn?

    Ik heb begrepen dat je een USB headset kan gebruiken, welke wordt het meeste gebruikt? Ik zoek iets met goede kwaliteit voor weinig centuh (vind het jamme dat het er niet standaard bij zit)
     
  4. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    dat hdmi kabel gedoe tja. ik heb verschil gezien tussen een 20 eu mediamarkt hdmi kabel en een 130 eu monster kabel. ik kon het niet zien.
    koop gewoon geen 7 euri hdmi kabel, dat is wel vaak bagger en koop geen dure.
    kan dan niet mis gaan.
    ik gebruik voor alles gewoon 20 eu hdmi kabel van mediamarkt. die zijn prima zat.
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok,

    Zo'n standaard HDMI kabel heb ik nog wel extra liggen, dan heb ik naast het Killzone2 + 80GB PS3 pakket alleen nog een usb headset of blueray headset nodig neem ik aan?
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Er zit wel een oplaadkabeltje bij maar dat is ontzettend kort. Dus mocht je willen gamen terwijl je je controller gaat opladen moet je nog een langere kabel kopen. Maar die zijn niet duur, heb voor mijn 3 meter kabel iets van €5 betaald
     
  7. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok, en er zit geloof ik geen 2e controller bij toch?

    Betreft de headset, ik wil gewoon kunnen praten zoals het op de Xbox 360 werkt. Wat is hiervoor een goed microfoon/headset geval voor?
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    De standaard Sony Bluetooth headset.
    Is gewoon draadloos en zit een oplader standaard bij.
    Op internet wel te vinden voor rond de 40 euro denk ik.
     
  9. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de Sony bluetooth en qua geluid ect is hij echt goed, kan alleen niet echt tegen dingen "in" mijn oor.

    Nu heb ik het volgende oplossing voor mijn probleem gevonden en is dit misschien ook iets voor de topicstarter :http://www.consoleshop.be/product/53495/logitech-vantage-bluetooth-headset-ps3.html
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is idd wel wat ik zoek. Maar die prijs voor iets wat ik vind dat er gewoon standaard bij hoort (ben verwend door microsoft denk ik :) ) vind ik redelijk pittig.
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb 2 weken geleden ook een de PS3 Killzone 2 bundel gehaald. Ik kan wel zeggen wat er bij zit (uit mijn hoofd):

    * PS3 console
    * Dual Shock 3 controller
    * AV-Kabel (scart)
    * Stroomkabel
    * Kabeltje om je controller op te laden
    * Killzone 2
    * Handleiding en andere boekjes

    Als je in HD wilt spelen moet je wel een HDMI of een Componenten kabel halen ;). Die zitten er namelijk niet bij. Als je nog vragen hebt over hoe het gaat met de PS3 ed. moet je het maar aangeven. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2009
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    En die oplaad kabel is gewoon een usb naar mini usb kabeltje :)
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat ik me nog afvroeg, hoe zit het met het streamen van media? Ik vind dat met de Xbox 1 van de tofste functies die er in zit, hij speelt echter maar een beperkt aantal formats af... Kan de PS3 meer aan, of zelfs alles?
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    met een transcode programma dus? Codecs staan niet op de PS3 geinstalleerd? Ik heb namelijk ook voor de 360 een transcode proggie geprobeerd, maar dat beviel me niet echt..
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Geen idee hoe het precies werkt. Heb het programma gedownload, geïnstalleerd en toen werkte het meteen zonder problemen
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Same here. Allemaal appeltje eitje, zelfs voor een leek. :)
     
  18. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Kun je er ook full HD mee streamen (zonder kwaliteitsverlies)? Als het getranscode moet worden terwijl je kijkt dan moet je ongeveer een NASA pc hebben, anders werkt het wellicht toch anders dan ik dacht.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    720p is geen probleem is met mijn pc van anderhalf jaar oud, 1080p heb ik niet geprobeerd

    edit//lol, zie net dat er toevallig vandaag een video item op gamekings.tv over PMS is gepost
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een laptop van een jaar oud, maar met tversity had deze tock el wat problemen met hd....
     

Deel Deze Pagina