Nieuwe PU : Commandos, enclave, gun metal, moto gp, splashdown, tennis

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 23 aug 2002.

1. xforz

xforz Guest

Commandos2: 8,1
    Enclave: 7,2
    Gunmetal: 6,9
    moto GP: 8,9
    Splashdown: 7,1
    Pro tennis WTA tour: 5,0

2. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DtM en stuntman van de ps2 krijgen niet de ereldcijfers die ik verwacht had.
    Komt een van deze games ook naar de xbox of niet.

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat met die advertentie in de pu op pagina 43.
    Is dat een aparte editie van xboxmagazine of komt het blad bijna weer uit.
    Kun je dat blad bij bestellen of moet ik nog een xbox kopen om aan die magazine te komen.

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    shd, die XBM was een special edition bij een niewue xbox...staat ook op de voorkant. Verder ws het weer een PU van gebruikelijke kwaliteit. Dus natuurlijk weer een hoog cijfer voor een gamecube spel,gamecube previews en natuurlijk geen Xbox previews (where the fuck blijft Blinx, Xbox Live Special, Unreal Championship etc.) Ook wat kleine foutjes, volgens de PU al 10 miljoen Xboxen in de VS verkocht.

Natuurlijk kun je je ook weer doodergeren aan het PRO Nintendo mannetje Jurjen. Verwacht nog minimaal 7 cijfers boven de 9.0 voor de NGC dit jaar...=(

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    dan gaat ie die dus ook geven.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm ehm ja valt hier op te zeggen.. Ene keer vond ik de cijfers overdreven, andere keer waren ze naar mijn mening goed. We zullen zien binnenkort..

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn oom werkt voor de media expres, hij en ik weten wel zeker dat het aan de bezorgers ligt sommigen doen het direct vrijdag al wanneer ze het binnenkrijgen. En de rest pas zaterdag middag.

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dat die jan best goede (niet te hoge) cijfers geeft maar door oa dat pro-nintendo mannetje (die wel hoge cijfers geeft) lijkt het net of de xbox slechter is :mad:

9. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt wel xbox spellen krijgen een lagere score terwijl de cube de hemel in geprezen wordt.
    Hij zit er waarschijnlijk diep in bij nintendo ongeveer tot aan de schouders.

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Om je ff gerust te stellen:
    Ik ben lid vanaf begin 1996 en ik heb ook nog geen ene drol gehad!

11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Wij krijgen de Pu zinds kort van de PTT.
    onee, van de TGP, of de PGT, of de GPT, of wat dan ook.

Van die gast in dat rode autotje met dat rood grijs gestreepte truitje aan waar de hond altijd achteraan zit.:+

12. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het wel jammer dat die DTM-demo er niet bij zat. Nu krijgen we 4 posters en voor de rest geen ene drol...

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vond ik ook wel k**(*).
    Beloven ze je eerst een demo met de baan van Zandvoort, en dan vervolgens er niet bij doen, zonder ook maar tezeggen waarom niet.

14. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In hun nieuwsbrief stond dat ze eerst een andere opdracht moesten vervullen bij codemasters daarom kun men bij PU niet de democd erbij geven.
    Als troost heb je de posters gekregen.

15. Sultan_of_Swing

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar ik vind het niet zo netjes dat ze nergens even melden dat de demo er niet bij zit en waarom niet. Niet iedereen is geabonneerd op die nieuwsbrief, voor degene die de nieuwsbrief niet krijgen:

Goed, gelijk maar even met de billen bloot. In PU nummer 8 hadden we bij het volgende maand gedeelte aangekondigd dat we deze maand de CD met speelbare DTM Race Driver zouden voegen. Nou is dat stukkie natuurlijk altijd onder voorbehoud, maar feit was dat het voor 99% zeker was dat het ging lukken. Althans, volgens de Codemasters dan. Codemasters had een namelijk (klein) team speciaal apart gezet om de demo voor ons te bouwen. Aangezien de PC versie nog niet klaar was, moest het circuit van Zandvoort immers helemaal worden getest en vervolgens klaar worden gemaakt voor alle videokaarten. Daarnaast moesten er een aantal filmpjes van andere Codemasters games op de CD gezet worden.

Alles verliep goed op schema, totdat de directie van de Codies het team nodig had om de PS2-versie af te maken. De release van dat spel kwam dichterbij en er moesten nog een aantal zaken afgehandeld worden. En dat betekende dat de CD even on hold werd gezet.

16. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee netjes is het niet, maar laten we eerlijk zijn wat heb je aan een demo die niet de volle potentie van het spel laat zien.
    DTM op ps2 krijgt maar een 89 en had wel wat beter gekund denk ik.
    Dus laat ze bij codemasters nou maar lekker doorwerken aan de xbox versie van de game dan hebben wij wat om naar uit te zien:9

17. Sultan_of_Swing

Leuk Bevonden:
    1
    Ok daar heb je gelijk in, komt er eigenlijk wel een Xbox versie? (stond niet bij de advertentie voor in het blad)

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kijk maar bij nieuwe info van deze site, daar staat een stukje over dtm.
    Vergeet nooit geld stink niet dus als ze het kunnen brengen ze het zelfs op de gameboy uit.

ps de info over geld dat niet stinkt, dat hangt wel een beetje af waar je het voor gebruikt hebt.

19. Said

Said Green Mana crew

Leuk Bevonden:
    0
    K ben em vandaag vergeten te kopen, shit..
    Maaruh welke xbox games worden allemaal ge(p)reviewd?
    En welke posters krijg je?

20. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt posters van stuntman / DTM racer / medeivel total war / egg mania.
    De spellen splinter cell = work in progress
    geen xbox previews
    commando's / enclave / gun metal / james bond / legends / moto gp / pro tennis wta tour / splashdown / starwars jedi starfighter worden gereviewed.
    :D

Deel Deze Pagina