1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe Realistische Zelda Op Komst!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Diego, 11 mei 2004.

1. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Jah post dan idd niet. Ik ga toch ook niet zitten posten dat ajax zuigt. :cool:

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Helemaal mee eens. There's no such thing as enough Zelda. more more moore O-) En eerst halo 2 spelen aan het eind van het jaar en mgs3 ook maar even en killzone, maar Zelda zit ik toch het meeste op te wachten. *denkt aan het moment zelda voor het eerst in Gc te gooien* :9

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Same here.. Na al die lovende berichten die ik hier las, had ik wel wat meer verwacht.. Zo denderend kwam het niet op me over..

Edit: Nog eens bekeken, en ik vindt het nog steeds niet zo geweldig.. Ik snap niet waar iedereen zo enthousiast van raakt.. :confused: Ach, ik wacht wel op echte ingame beelden, en ik zal zien of ik m'n mening dan kan hervormen. En ik denk, dat deze net als TWW ook heel tof wordt, maar oot niet kan evenaren :)

Laatst bewerkt: 12 mei 2004
  4. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ocarina of time ooit gespeeld? Maja ik ga geen mensen overtuigen :cool: Als je niet van adventure games houd met hele goeie gameplay etc dan is het idd niet een game die je zou willen. Als je dat wel bent dan is dit de top }:]

5. JeroenZM

JeroenZM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gedaan, een volledig afgerond spel vergelijken met een project dat nog in ontwikkeling zit.

Ik denk dat er nog een Wind Waker II inzit (cell-shaded), aangezien ze allang met de ontwikkeling van het spel waren begonnen. Maar nu ze alweer 360 graden van richting zijn veranderd zou ik nergens meer op rekenen. Wie weet wordt dit de opvolger van The Wind Waker en komen er geen 2 spellen uit.

Typisch Nintendo, om mensen altijd een hartinfarct te bezorgen. 2 jaar geleden stuitten ze op hevige weerstand na het presenteren van de eerste WW beelden.

6. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    TLOZ:WW 2 komt dit jaar nog uit. Volgend jaar komt dit spel uit, de remake van OOT. That's how its gonna be, mark my words. ;)

7. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg nog steeds dat Ganadorf terug komt. Mark My Words!
    Dat de titel geen Windwaker gaat worden.
    Het past gewoon niet bij de beelden die ik heb gezien.
    Ja of het paard (Dat zal wel Epona zijn) heeft een powerboost in zijn reet zitten. :D
    Want dan klopt de titel wel een beetje. :D
    Moet je mij nou horen. Ik zit over een Cube game te praten terwijl ik niet eens een Cube heb. :D

8. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Ganon(dorf) en Zelda erin zitten lijkt me niet meer dan logisch. Een Zelda game bevat immers altijd de drie elementen Zelda, Link, Ganon. Daar twijfel ik niet over. Wel betwijfel ik of dit een remake van een ouder deel uit de serie, of een compleet nieuw deel zal zijn. Ik gok bij nader inzien toch op een nieuwe. Als je dat veld alleen al ziet, dat is wel een stuk groter en wijder dan voorgaande delen. Dat had ALttP niet, en het lijkt me nogal omslachting om het nog steeds geniale OoT opnieuw uit te brengen.

De stijl komt IMO trouwens een stuk donkerder over. Niet alleen is Link volwassen, maar de uitdrukking en de details in de kleding doen me veel meer denken aan van die middeleeuwse sprookjes. Epona (ik noem het paard zo maar ff voor het gemak) lijkt nu ook ultra realistisch, evenals de gebouwen die een beetje gotisch op me overkomen. Ben benieuwd of Nintendo elke vorm van cartoony stijl (wat nog een beetje in OoT en Majora's Mask te zien was) weghaald. Ik hoop het niet.

Maar goed, bovenal hoop ik dat het weer een ouderweds, groot en legendarisch avontuur wordt met iig een dark en een light world, veel voorwerpen (net als in ALttP) en ik wil weer feetjes terug! Navi en Tatl waren kewl!:D Owja...en veel dungeons. Maar goed, Nintendo heeft gezegd de wensen van de gamer tegemoet te komen. Dus het zal allemaal wel goed komen.:)

9. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Die bastaard komt altijd terug.

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hopelijk laten ze die achterlijke Tingle eruit...

:cool:

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Haha nee die gast is funny :+

12. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik eigenlijk ook hoop, (Als ze het tenminste goed uit werken) is dat de karakters in de game nu kunnen praten. Dit vindt ik altijd wel een gemis in de zelda game. En met de technologie van nu zou dat toch geen probleem zijn? Het enigste wat een probleem kan zijn is de juiste stem zoeken voor de karakters.

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Vind het eigenlijk wel bij de Zelda games horen dat ze niet praten, maar dat is volgens mij ook omdat het gewoon een klere werk is om al die stemmen in te spreken en idd ook de juiste stemmen er bij te vinden.

14. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich zoude gesproken dialogen imo ook wel kunnen leiden tot een vlottere voortgang van het verhaal. Zeker als je het spel nog een keer speelt is het vaak irritant om weer door al dioe tekstbalken te moeten scrollen. Probleem wordt dan echter dat we in Europa minimaal tot 2006 moeten wachten.8) Eer die stomme duitsers, fransen en spanjaarden hun vertaling dan hebben. Daarnaast is al bevestigd dat er geen gesproken dialogen in voor komen in een interview op IGN.

15. Genassix

Leuk Bevonden:
    3
    Stemmen erin zou wel erg gaaf zijn. Dat is bijvoorbeeld wat ik bij KOTOR zo intressant vond. Hmm we zullen zien, met stemmen gaat dat spel zekers te weten 2 of meer cube discs gebruiken.

16. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Wat ik alleen wel altijd goed vindt in zelda is dat je rustig het verhaal kan lezen.
    Dit vondt ik van KoToR wel irritant. Vooral omdat als een rare ras met je praat leid hij je af door in ze eigen taal te praten. Zo werd ik helemaal afgeleid van de subtitle.
    En als ik me weer had geconcentreed op de tekst dan was het al weer weg.
    Zwaar Irritant :confused:
    Ik hoop ook dat je in Jade Empire en KoTor de tekst zelf weg kan drukken.
    Maar dat de stemmen er wel in blijven want het is wel heel leuk. :D

17. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Link is gewoon altijd mij "IDOL" geweest
    Hij is echt Superstoer !!!

Wat ben ik blij dat ik de Gamecude heb want als deze game uitkomt ga ik FLIPPEEEEEUH !!!!!!

Als deze Ocarina of time overtreft dan barst ik in tranen uit _O_

En Ganondorf MOET terugkomen !!! Kan ik die bastard weer z`n kont kicke !!!!

Jaaaaa dit word de ultieme game !!!

*helemaal enthousiast*

18. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    idd link ownt :D
    weet iemand trouwens of www.gamersinc.nl betrouwbaar is?
    ik wil daar namelijk n64 + controller + zelda ocarina of time kopen, hij kost daar 47,50, is dat een goeie prijs of kan ik het ergens anders nog goedkoper krijgen?

(sorry voor offtopic)

19. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je nergends aan Zelda Windwaker komen met Bonus Disc? Daar zit namelijk toch Ocarina of time in en majora's mask?

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, nog genoeg te krijgen met bonusdisc. Mediamrkt hier in de buurt had em nog wel tijdje terug, weet niet of ze em nog hebben. (leeuwarden) En ja bonusdisc naja ding werkt niet op mijn 100hrz tv |:- Schijnt dat die disc alleen 60 hrz ofzo is en dat kan een 100hrz tv niet aan. Heel vaag, dic begint te flippen op mijn breedbeeld 8) :mad:

Deel Deze Pagina