1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe titel xbw; dit weekend de verand3ring??

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door polmannetje, 24 apr 2004.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben erg benieuwd. Hoe meer je er naar uitkijkt hoe meer je er van gaat verwachten, en aangezien ik vele malen ben tegengekomen dat het in v3 zit, moet dat wel goed zitten denk.

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Mss komt V3 samen met de E3? ha ondekt :9

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk niet zo'n update waar je niks van Merkt! Net als die xbox live update waar ook niks zichtbaar is veranderd

4. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat word wel zichtbaar hoor, die xbox live updates, daardoor kunnen ontwikkelaars andere dingen in hun spellen stoppen die ze daarvoor niet konden. En V3 word een duidelijk zichtbare verandering volgens mij.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat zal best zo zijn, maar als jullie weten dat het zo lang duurt, zeg er dan ook niks over voordat hij echt af is of bijna af is, want ik kan me best voorstellen dat sommige hier dit een beetje zat beginnen te worden omdat de release date van V3 contstant wordt opgeschoven :)

Maargoed als hij dit weekend dan echt komt, dan heb ik niks gezegd:+

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Idd, stom |:- Zal wel door de titel van deze thread komen, die ook even boven in mijn browser stond (niet dat dat vreemd is).

Maar ik blijf bij wat ik zei.. Met zo'n groot aantal leden mag ik hopen dat er professioneel met zo'n aankondiging om wordt gegaan, en dan hoeft de nieuwe xbw-titel daar nog geen aanleiding voor te zijn, maar zeker wel al die excuses en dat het steeds dichterbij komt etc.. Maargoed, ik wacht in spanning af, het is al weekend, maar nog niks gezien...

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    In de titelbalk van Xboxarena.nl staat ook al: Veranderingen...

:confused:

Gaan de 2 grootste Xboxsite's van de Benelux met elkaar samenwerken?

8. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik weet lekker wat er gaat gebeuren..nanananananana :p

9. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Begeef je onder alle andere members en deel je geheimen.. :)

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Xboxworld wordt omgedoopt tot Gamecubeworld :cool:

11. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Echt?! Ik dacht Playstationworld :eek: [​IMG]

12. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    eindelijk...

13. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    je hebt wel gelijk, maar je kunt niet ontkennen dat de crew hier eigenlijk vrij kinderachtig gebruik van maakt, om een beetje mensen te pesten...

14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Mogen wij ook eens een keer een lolletje hebben? We hebben het al zo zwaar hier. :'-(

Kinderachtig he? :+

15. Knarf

Knarf X-Power.be

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind al dat V3 gedoe (een beetje) overdreven. Xboxworld kan zich beter op de komende xbox games concentreren, het (nieuwe) nieuws posten en het forum goed beheren inplaats van een hype te creëren over een update van de website. Een betere website is altijd positief, begrijp me niet verkeerd, maar men kan niet ontkennen dat het V3 gedoe een beetje uit de hand is gelopen :)

p.s.
    Xp is groter dan Xa ;)

Deel Deze Pagina