bij een heleboel spellen kun je de splitscreen ook vertcaal doen, dan heb je gewoon twee keer 3:4, maar bij een horizontale splitscreen heb je zeker net zo goed beeld als een 3:4 qua grootte
Das niet helemaal waar: 17inch tft komt overeen met 19 inch crt, als jij een 19 inch crt standaard pc monitor vindt.......
Heb zelf de Philips 28PW8506 en ik ben hier erg tevreden over. Veel opties (100hz, cristal clear, dual screen enz...) en een leuke prijs. In de tijd dat ik hem kocht was hij in de winkel 999 euro, maar ik was een mazzelpik want ik kon hem via een kennis kopen in de philipswinkel voor 545 (!!) en de reden was alleen omdat er een franse handleiding ontbrak . Maar ik zie deze tv nu steeds vaker in krantjes staan voor de schappelijke prijs van 645 ofzo. Dat is echt een goede prijs voor dit toestel!
Helemaal mee eens BFalcon ik heb precies dezelfde Tv en ook erg tevreden. Gekocht voor €650, maar nu kost de TV overal weer €850. Dat zal na de kerst wel weer omlaag gaan, maar de Tv is zeker een aanrader.
Mooi om teweten wil deze tv ook gaan aanschaffen dus hopen dat die in jan/feb weer gaat dalen naar € 650
Ik hoop het voor je! Echt heb geen moment spijt gehad van de aankoop. Prijs/kwaliteit zeker een toppertje!
Ok, ik was al een tijdje opzoek naar een nieuwe TV omdat me oude 63cm Sony geen contrast meer kon weergeven, helemaal op na ruim 10 jaar.. Na een paar dagen info zoeken op internet en bekijken in winkels heb ik eindelijk er een gevonden die het moet gaan worden.. De Sony KV-32FQ70, een 82cm 100Hz digitalplus flatscreen breedbeeld.. Ik heb hem in de winkel al goed bekeken met o.a. DVD en kabel erop, en het was niet normaal zo mooi strak & groot.. Nu las ik in dit forum dat je met de Xbox advanced RGB scart kabel mooier beeld krijgt dan met de standaard kabel, dus die ga ik morgen meteen ook ff halen.. Als ze de TV op voorraad hebben heb ik hem morgen al staan, dus dan kan ik meteen hier ff verslag geven of het idd wat uitmaakt die kabel met de Xbox.. Je hoort het binnenkort van me..
Same here.......................alleen het geluid vind ik maar klote. Daarom heb ik 'm op de stereo aangesloten.
Nou bij ons vind ik het voordeel nog steeds dat hij zo verekte mooi in de kast past !! Nee het overzicht is niet minder, het voordeel is volgens mij dat je anders tv kijkt ik vind alles er beter uitzien teminste...
hi. ik zit te denken om een nieuwe tv te kopen maar ik zit te twijfelen tussen een goedkope tweedehands beamer of een breedbeeld. wat denken julie wat ik beter kan doen.
ik zou voor de breedbeeld gaan, gaat veel langer mee dan een beamer. De lamp heeft namelijk maar een beperkt aantal branduren en is enorm duur om te vervangen. Ook heb je een mooie wite muur nodig of nog liever een projectiescherm anders ziet het er niet uit. Een vriend van me had er een van zijn werk meegenomen, was leuk omdat we nu konden lannen maar voor de rest vond ik een beamer best tegenvallen
Nou ik kan het ook al voor je zeggen hoor . Ja, het beeld ziet er met een RGB kabel veel mooier uit (mits je tv het natuurlijk ondersteunt) dan met de standaard kabel. Vooral de afscheiding tussen overgangen van kleuren is veel scherper.
Idd, geluid is echt heel erg slecht. Echt in boekje staat 2x20 watt maar dat haalt ie bij lange na niet... Heb hem gelukkig op mijn spiksplinternieuwe digital set van sony staan nu.
Ik heb nog de mooiste TV voor 300 gulden een 58cm met 1 scart ingang en verder niks hahah.. na de zomer of begin zomer koop ik een nieuwe
het geluid van de philips is standaard idd niet om aan te horen, maar na even in het menu geluid wat dingen aangepast heb ik nu echt wel leuk geluid uit de Tv, daarnaast heb ik de Tv doorgelust naar mijn stereo (Tv heeft aparte audio tulp uitgang) waardoor het nog beter klinkt
ik heb een nieuwe tv van philips gekocht en het geluid van alleen de tv is al magistraal, zit een subwoofer en alles in (mag ook wel voor 2100 eurie ) , daar naast heb ik nog een yamaha-1300 receiver en dali speakers echt super geluid en beeld. check mijn signature voor pics.
Dit kan ik nu bevestigen.. Het is geen wereldschokkend verschil, maar de boel is idd scherper en de kleuren zien er ook iets mooier uit.. Zo'n advanced scartkabel is dus zeker de aanschaf waard als je een goede TV hebt met RGB-scart.. En die heb ik nu dus, de Sony 100Hz digital plus is zo ontzettend mooi & scherp dat ik er na een paar weken nog steeds van onder de indruk ben..