1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe, veel stillere DVD-drive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vision 360, 13 mrt 2006.

1. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    denk persoonlijk niet dat het veel uitmaakt wanneer je hem gekocht hebt...

bij de xbox 1 zat er vanaf moment 1 ook al 2 verschillende drives... later zijn dat er 4 verschillende geworden...

het ligt meer aan de productieregio...

Dus ik geloof niet dat je genaaid bent omdat je hem eerder gehaald hebt...

Samsung was bij xbox 1 ook al de beste van het stel... (al heeft mijn xbox 1 met samsung drive open en sluitkuren en mij xbox 1 met philips drive nergens last van)

edit:// net even gechecked, mij xbox is van 4-1-2006...

en daar zit een hitachi in dus het maakt geen reet uit wanneer je hem hebt gekocht....

alleen maar welke drives ze toevallig in de fabriek gebruikt hebben waar de jouwe vandaan komt...

het nieuwer zijn van de samsung is dus onzin.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2006
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    woehoe de Samsung heb ik, geen wonder dat iedereen liep te klagen en ik niet wetenwaar ze het over hadden, maarja... maar ik heb hem in het begin al gekocht dus hij is al langer in gebruik, weet niet of meerdere mensen hetzelfde hebben, ik kocht hem een week na uitkomst,:p allleen de lade blijft soms hangen met het dicht doen... maarja

3. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    prima weer het bewijs dat er dus geen verschil is qua oud of nieuw... gewoon de ene of de andere....

je zult zien dat de philips binnenkort ook opduikt...

4. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung en jullie hoeven jullie er geen zorgen over te maken hoor ;).

Mijn vriend heeft de Hitachi, maar heb eerlijk gezegd toen ik bij hem was geen verschil gehoord in vergelijking tot de mijne van Samsung.

Om te zeggen dat de Samsung nou zo stil is, nee...

5. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zonder kleine ronde gaten in de disc tray is hitachi met kleine ronde gaten in de disc tray is samsung. Maar kmoet zeggen dat ik weinig verschil hoor dat de samsung zachter is. Microsoft heeft waarschijnlijk gewoon een betere deal kunnen maken en is ff geswitched zou me niks verbazen dat ze straks weer een andere drive erin proppen. ze verkopen die dingen sowieso met verlies en maken winst via de spellen. Maar als je die verliesmarge kunt verkleinen dan zou iedereen dat toch doen. Als je het niet doet dan ben je gewoon dom.

6. L3MMING

Leuk Bevonden:
    0
    juist dat was idd nog de vraag.... maar jongens jullie hoeven je dus niet achtergesteld te voelen....

wel mooi dat alleen 360 zo snel draaien... xbox 1 spellen niet....

7. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net andersom, zie plaatje.

8. A1gp

A1gp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad net andersom sorry my mistake:9

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Hitachi en die maakt ook weer niet eens zo veel geluid.
    Ik weet niet wat ze allemaal tezeuren hebben HOOR!!

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    als iedereen nou een mooi 5.1 setje had, dan had ook niemand wat te klagen ;)

11. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey is gewoon kut of het is chill..
    ik heb die van samsung maar ik hoor niet echt een verschil (nee ben niet doof)
    het gaat er tenslotte toch om dat je 360 het doet :) dan zet je je geluid maar wat harder

12. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    En als ik mijn Samsung 930 MW heb, dan gaat mijn 4.1 boxen van m'n pc er op. Dan hoor ik hem toch ook niet meer.

13. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung erin zitten, en hij is van 25-01-2006. Had daarvoor waarschijnlijk wel zo'n Hitachi maar ik merk dus echt geen verschil, hij klinkt nog even erg als een stofzuiger...

14. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik overdag game heb ik inderdaad mijn 5.1 aan en hoor ik er niks van. Maar als ik diep in de nacht game met het geluid heel zacht omdat mn ouders anders boos worden heb ik echt LAST van de Hitachi. Ik weet het verschil niet maar het argument: als je 5.1 hebt hoor je niks dus: boeie vind ik echt lame. Ze hadden gewoon beter moet nadenken voor ze dit ding erin zetten. 360 is een puik apparaatje maar het grootste minpunt vind ik toch wel het lawaai.

15. Po!

Po! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij maakt inderdaad best wat herrie ja...

Ach, nog maar een jaar of twee en dan kunnen we het kleine en veel stillere model kopen. :+

16. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de hitachi maar die van mij maakt helemaal niet zo veel geluid alleen bij GTA: SA maar voor de rest niet

17. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo "had daarvoor waarschijnlijk........" ? heb je een nieuwe 360 dan ? is ie kapot geweest ?

18. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de linker!

Maar die hapert af en toe bij DVD films! origineel of niet.

en vind hem ook vrij luidt. de toeren zijn altijd volop voglens mij.

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Geluid maakt me niet zoveel uit als ie maar goed leest.

20. basovich

basovich Guest

ach man pleur je mp3 eraan en draai lkkr muziek :)... hij maakt bij mij trouwens ook wel veel gluid mrja ik doe dan lkkr mijn mp3 eraan pleuren en klaar;)

off topic:
    mijn xbox loopt trouwens steeds vaker vast:confused: ..moet ik me nou zorgen gaan maken?

Deel Deze Pagina