hij maakt echt teringveel lawaai, ik wil m'n tv helemaal niet harder moeten zetten, ik snap ook niet waarom ze zo'n ongelofelijke lawaaimakende speler erin zetten als er ook gewoon stille zijn.
moeilijk te zeggen, maar daar begon het bij mij ook mee de ellende....zit nu meer dan een week te wachten op mijn 360 (is in het repaircentre te duitsland).....
Een Xbox360 maken zeniet met verlies hoor. Maar de productie kosten zijn zo hoog. Waarschijnlijk word 1 Xbox360 in Indonesië gemaakt voor ongeveer €90.
ik heb dus een hitachi en merk er geen flikker van mijn installatie staat toch veels te hard om die drive te horen
Xbox 360's maken ze wel met verlies hoor. 750 dollar per xbox om te maken, 400 dollar om te verkopen. Do the math.
GEEEN lees even terug... het is niet datumafhankelijk.. net waar je hem koopt en waar die hem vandaan hebben.. en dit zal per levering veranderen..
Komt waarschijnlijk door de klote codecs de geïnstalleerd zijn op de XBOX, niks aan te doen. Misschien dat Microsoft nog met een update komt. Laten we het hopen in ieder geval. En om nou anders gewoon even op te houden met dat gezeik. Ik heb zelf de Samsung drive, en geloof het of niet, mijn XBOX is ook een stofzuiger. Ga in plaats van zeiken geluidsdempende matten in de DVD-drive en de XBOX leggen en post je ervaringen hier ergens. Daar hebben we iets meer aan.
Ik heb de Samsung en ik heb de 360 sinds een paar dagen. tot nu toe geen last nog gehad van herrie. *)
Nou, ik heb de Samsung-drive, en als die stiller is dan de Hitachi, dan moet de Hitachi wel op een opstijgende F-16 lijken!
Volgens mij ligt het ook ana het spel hoe veel geluid je drive maakt. Als ik Halo 2 speel is hij bijna fluisterstil, bij wijze van spreken, maar als ik CoD2 speel maakt hij echt een teringherrie.
Komt omdat XBOX360 spellen beter gecomprimeerd op de DVD zitten. Vandaar is er ook geen HD-DVD speler of Blue-Ray speler nodig voor spellen, het wordt beter gecomprimeerd op de schijf. Wat je dan dus wel krijgt is dat de DVD speler meer werk moet gaan doen waardoor je dus meer lawaai krijgt.
Ik zie dat je nog alleen Arcade games heb gespeeld, die speel je vanaf je HD en maakt je 360 dus niet zo'n lawaai...
vandaag xbox 360 gehaald, met hitachi, (shit ) mja, het geluid wat ie maakt is nou ook weer niet echt zo hard hoor :/