Heeft dit ook te maken met het haperende beeld wanneer je dvd's afspeelt? Ik heb zelf een Hitachi die wel hapert. Is dat bij die andere niet?
volgens mij ben ik de enige waarbij mijn xbox 360 gewoon een normaal geluid maakt, als ik al die verhalen hoor hier: stofzuiger? Volgens mij heb ik geluk gehad, ik game vaak 's nachts maar hij zoemt gewoon netjes net als de oude xbox
als je DVD's afspeelt maakte die van mij ook niet veel lawaai, het waren de 360 games die voor dat geluid zorgden :{
Ik heb de xbox nu naast de bank staan, als de kleine ligt te slapen en ik het geluid dus niet al te hard kan zetten is het geluid echt storend
ik heb m'n boxje rechtop naast m'n tvtje staan op een mooi houten duur GAMMA kassie. Maar heb meestal m'n dolby aan staan dus let er zowiezo niet op, maar ook met dolby uit hoor ik er weinig van, zelfs laatst met 2 360's in mijn kamer midden in de nacht gegamed en nog steeds weinig gehoord, het ligt waarschijnlijk aan de ondergrond waar je hem op zet. op mijn vloer maakt tie bijna geen geluid net als op een kast, misschien als je hem neerlegd dat hij meer geuid maakt... maarja.
Als je 360 een stofzuiger geluid maakt mag je nog blij zijn. Dat ding van mij is net een Formule 1 wagen. Damn, als deze Drive er nou gewoon al in zat. Dit had van mij de release wel wat mogen verzetten hoor.
volgens mij heeft het ook voor een groot deel te maken met de koeling als hij namelijk net als bij mij in een kast staat moet ik hem af en toe luchten maar daarna neemt het volume wat af... dat komt omdat als ie dus aan het gamen is dat ie dan meer vraagt van de hardware dan bv een dvd kijken. en dan moet die koeler dus 3(0) x zo hard draaien. daar denk ik dat het aan ligt want als ik hem buiten mn kast zet valt het wel mee maar ik zet hem daar neer omdat mn ouders hem voorlopig nog niet mogen zien :{
Even voor de duidelijk: Ik heb dus ook een Samsung drive in mijn 360. Deze maakt dus wél veel lawaai zodra ik er een game instop. Heel jammer.
Ja, maar de xbox 360 kan ook nog dvd films afspelen , maar misschien als ik straks een spel heb uitgekozen en gekocht heb. Dat hij dan toch meer lawaai maakt. maar even afwachten.
exact hetzelfde bij mij, met CoD2 heb ik ineens een stofzuigertje naast me tv staan... terwijl ik met andere spellen af en toe moet luisteren of ie eigenlijk nog wel aanstaat (bij wijze van spreken) EDIT: samsung drive btw.
Dacht het niet! Gasten kom op zeg dat heeft gewoon te maken met de 50/60 hz functie..check die maar eens. O ja heb sinds kort ook een samsung drive..360 werd vanwege scratch probleem vervangen... hij is iets stiller maar het scheelt niet bijzonder veel. En dat xbox games als Halo2 enzo weinig geluid maken heeft gewoon te maken met de leessnelheid van het ding
idd, xbox 360 games worden ook veel warmer dan xbox games of dvd's ik heb trouwens het idee dat het ff duurt voordat de xbox 360 zijn optimale werkstatus gebruikt Toen ik hem pas net had werd ie erg heet en had ik altijd een rare geur hangen om dat ding heen. De laatste paar dagen is dat een heel stuk verminderd en maakt ie een stuk minder lawaai omdat de koelers dus minder doen. Okee het is nog geen fluisteren maar het is minder, net als de geur. Maar dat kan ook komen door de HD die ik erin heb zitten omdat ie daar dus wat dingen op zet maar dat weet ik dus niet zeker