1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe, veel stillere DVD-drive

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vision 360, 13 mrt 2006.

1. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verzeker je van niet.

2. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu mn 2e 360 en beide keren zat er een samsung in, maar toch was het verschil tussen de 2 360`s groot,
    De 1e maakte echt een pleurisherrie net een turbinemotor8)
    maar de 2e is echt stil (hoort alleen de koeling) en toch zat er in de vorige ook een samsung..
    Waar ligt het dan aan?????

3. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    Aan je hersens, volgens mij maakt het echt niet zoveel uit. Het zit 'em gewoon tussen je oren, MS gaat echt geen Hitachi straalmoter DVD-Drive maken en daarnaast de ultra stille samsung. Misschien is hij een beetje stiller maar wie zal het zeggen, behalve llamma dan_0/

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb ook een Samsung maar als een Itachi meer lawaai maakt kan ik me niet voorstellen wat dat wel niet is :eek:

Erger me soms er wel aan je hoort hem echt duidelijk draaien.

5. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter lezen|:- in beide zat een samsung drive....

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die Itachi, en die maakt niet eens zo veel lawaai.
    De de 3 drive's in mijn PC maken zelfs meer lawaai :eek:

7. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maat van me heb er een met een hitachi vanaf de launche, maakte ook een pleurisherrie, Was ook gecrasht en vorige week een nieuwe gehad ook met hitachi en net zo stil als de mijne met een samsung...

Denk dat die herrie dan niet aan het merk drive ligt...

8. alisum41

alisum41 L1F3 T0 G4M3

Leuk Bevonden:
    0
    precies. Vandaag heb ik ff cod2 gehaald met facepalte:9, maar je kan idd merken wat het verschil is tussen de "oude" xbox spellen en de 360 spellen. Net een airbus die op gaat stijgen, maar dat zal vast een kwestie van wennen zijn;)

9. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    effe alle gekheid op een stokje, Ik heb nu een samsung gekregen ter vervanging van mijn hitachi (die general hardware errors gaf)

De dvd weergave van de samsung is BETER! ik was erg teleurgesteld toen mijn 1st gen 360 (mu oktober '06) orginele dvd's niet fatsoenlijk kon afspelen. De samsung deed dat wel goed.

Tevens viel het hele geluid-euvel pas op toen ik CoD in de nieuwe probeerde te spelen, de drive sloeg op hol en de game bleef hangen.

Verder is het zo dat xbox spellen en dvd's op lage snelheid worden afgespeeld daarom maken deze minder herrie en worden minder warm. 360 games draaien wel op volle toeren en (helaas) is dat erg goed te horen.

10. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn eerste 360 had ook die Samsung drive (kwam uit oktober). Ik heb diverse malen foutmeldingen gekregen bij DVD's en games. Na 3 weken intensief gamen ging de 360 naar de klote en kreeg ik een nieuwe toegestuurd met de Hitachi drive( uit september). Misschien is deze beter doordat er meer gaten in de lade zitten (de Samsung heeft namelijk alleen 1 sleuf). Dit kan ook de oorzaak zijn van het geluidprobleem dat veel mensen ervaren(ik niet, zet altijd het geluid lekker hard*) ). Doordat de Hitachi meer openingen in de lade heeft komt al het geluid luider over.

11. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik heb inmiddels op meerdere fora hierover zitten lezen en er valt gewoon geen touw aan vast te knopen.

Dit is mijn ervaring:
    Ik heb inmiddels weer een hitachi en die maakt iig minder geluid, de dvd's die ik met mijn eerste niet fatsoenlijk kon afspelen doen het nu nog niet.

Voor alle duidelijkheid:

Xbox360 1 (hitachi) problemen dvd's en startte na 2 weken geen spellen meer op

Xbox360 2 (hitachi) idem maar deze gaf na anderhalve maand 3 rode lampjes en deed dus nix meer

xbox360 3 (samsung) vloeiend met dvd's maar spellen (burnout en CoD) bleven om de haverklap vastzitten en maakte ranzig veel kabaal.

huidige idem (4e dus) aan eerste 2.

Ik ben benieuwd hoeveel mensen er over een jaar of 2 nog een goed functionerende doos overhebben.

12. cyberson

cyberson Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles (ongeveer door gelezen).
    Nu het volgende ik heb op 9 februari een xbox360 aan geschaft met HD.en hitachi drive
    Mijn vraag is,is de samsung nou beter of de hitachi
    MRF date 2006-08-02

Laatst bewerkt: 10 feb 2007
  13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Hitachi drive zag ik zonet. Het enige probleem wat ik er mee heb is dat hij soms niet open wil. Eerst wilde hij helemaal niet open, maar na 3x handmatig geopend te hebben deed hij het half. Verder valt het geluid ook wel mee vind ik. Heb mijn tv altijd te luid volgens mijn ouders maar ok...

Deel Deze Pagina