1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe vid kaart

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Chaos, 1 mrt 2003.

1. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Compatible is wat anders dan alle features van dx 9 ondersteunen :) Alleen de 9700 pro is volledig dx9 compatible geloof ik?

2. alcatel

alcatel sluwe schaduw

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf omdat ik pas een hele nieuwe pc heb gekocht de
    msi gforce 4800 se 128 mb ddr gekocht
    had liever zelf de ati redeon gekocht 9700
    maarja my com verkoopt die kaarten pas een maand
    maar mijn gforce doet het prima

3. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry ik kon het niet laten om even te reageren. 9700 pro niet waar voor je geld?!? Als jij mij even kan laten waar jij dat vandaan hebt zou mij dat erg plezieren. Nog steeds zijn de benchmarks van de 9700 Pro hoog in vergelijking met andere, dus gaarne bron! Ten tweede directx 9 wordt nu wel gebruikt, wellicht is het niet volledig, maar hij wordt wel gebruikt. Kijk maar naar splinter cell op pc, die gebruikt gewoon directx 9 (ook 8.1 trouwens, ik wil niet liegen :D). Maar het wordt dus wel gebruikt, als je doelt dat het pas over 2 jaar INTENSIEF gebruikt wordt, geef ik je gelijk :D

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ja de pro is t cker wel waard je hebt veeel en veel meer fps... kga de radeon 9800 pro kopen in me newe pc.. ik heb t voordeel dat me pa's werkt 40% betaald en me pa 30% en ik ook nog is 30% :D

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    check www.alternate.nl
    Daar hebben ze wel een paar aardige kaartjes.
    Ik had daar toen een radeon 8500 pro voor 149,95
    (nu heb ik een radeon 9700 pro)

6. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0

De Radeon 9100 bestaat zeker wel. De Radeon 9100 is gewoon een Radeon 8500 Core dus dezelfde core en memory clock. De Radeon 9100 heeft echter een nieuwe functie er bij gekregen, Fullstream of zo.

De Radeon 9100 is volledig Directx 8.1 (net zoals de Radeon 8500), en is zeker wel beter dan de Radeon 9000. zie hier voor 3D mark 2001 SE resultaten

En hier voor de resultaten in ''real life" Jedi Knight 2

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou dan toch maar de 9100 kopen

Deel Deze Pagina