1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nieuwe X-bazar regel TE streng.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 23 nov 2003.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Dat vind ik nou een goed plan, gewoon 3 sub-fora's waarin je gewoon gericht kan zoeken naar de dingen die je nodig hebt/aanbied, dan word het aantal threads per forum ook lager waardoor er minder gekicked hoeft te worden. En aangezien de onoverzichtelijkheid sterk afneemt lijkt het mij dan ook een logisch gevolg dat er sneller deals gesloten kunnen worden omdat je sneller vind wat je zoekt en weet waar je aan toe bent, zonder eerst ellelange posts door te spitten tussen alle offtopic en kicks door om enige info over die deal te vinden zoals hoe het er voor staat etc.

Ik stem voor iig:p

2. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Xbazar opsplitsen heb ik heel lang geleden als eens voorgesteld, en toen kreeg ik ook nauwelijks bevredigende tegenargumenten van de mods. :|

Een forum voor 'aangeboden' en een voor 'gevraagd' maakt het juist alleen maar overzichtelijker, nu staat alles door elkaar.

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Kijk, aan de ene kant (misschien de wel grotere kant als de andere kant < snappen jullie het nog?) hebben ze wel gelijk dat het dan alleen nog maar meer werk is qua threads aanmaken etc, want als je het goed doet moet je gewoon bij die bepaalde thread kunnen komen waarin de spullen aangeboden/gezocht worden die jij zoekt (mits er een thread van is natuurlijk:cool:) Maar aan de andere kant is het veel overzichtelijker en daarom handiger om het op te delen in 3 forums. Een [Te Koop],een [Te Rui] en een [Gezocht] sub-forum.

Kijk, het is niet moeilijk om het aan te maken volgens mij, het gaat er alleen om hoe de modjes denken over de duurzaamheid en de effectiviteit (dus de 'winst' die je ermee behaald) die je ermee bereikt.

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Te koop en Te ruil apart werkt niet, vaak willen mensen verkopen & ruilen tegelijk. Ook dan krijg je weer dta je verschillende threads voor hetzelfde spel krijgt.

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

hoezo verschillende threads over hetzelfde spel?

Trouwens Erwin, valt hier nog wel over te discusieren..ik wil graag goed nadenken over een handige en goede constructie maar als het uitgesloten is dan heeft het natuurlijk geen nut :)

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Meerdere threads over 1 spel omdat je Koop & Ruil wil scheiden. Als je nu dus je spel wil ruilen maar ook verkopen moet je dus 2 threads daarvoor aanmaken.

7. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    GVD is het nou elke keer nodig om alle threads te sluiten..... wij kunnen er toch niks aan doen dat er elke keer nieuwe regeltjes komen. Er worden gewoon 3 achter elkaar gesloten omdat ze te snel kicken...

Jullie verwachten toch niet van ons dat wij elke dag de faq door gaan lezen om te kijken wat jullie nou weer hebben verzonnen.

Zeg dan gewoon: Niet meer kicken binnen 24 uur en een link maar de faq. zo als het nu gaat wekt het alleen maar irritatie op.

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Er staat in XBazar toch boven aan de lijst een zwaar overduidelijke stickythread met betrekking tot kicken of niet soms? Mensen zijn hier tegenwoordig gewoon echt te lui om nog iets te lezen zeg.

Laatst bewerkt: 24 nov 2003
  9. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ja precies, en aangezien dat allang bekend is had er best een 'inkom' periode van 24 uur aan vast mogen zitten naar mijn mening. Maar goed, dit is achteraf gepraat..laten we kijken naar de toekomst*)

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik durf niet eens meer op Xbazar te komen :eek: Allemaal members op mijn rug dadelijk 8)

Regel is idd streng, maar ook voor ons mods is het zwaar omdat even goed uit te zoeken :)

11. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    :+

Maar toch blijf ik het onzinnig vinden om 'm direct te sluiten..... ik had dus bv de sticky ook nooit gezien :eek:. Maak dan eerst een gewone melding en na ee nweek ofzo beginnen met sluiten van topics want dan zullen ze het toch wel eens doorhebben.

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Vinden jullie het dan beter wanneer we de kicks verwijderen en jullie een PM sturen? :) (Dat is wel gigantisch veel werk voor ons, maar zeg eens eerlijk)

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zeker,

en door die slotjes leren mensen het tenminste wel gelijk...

Het is jammer dat dit überhaupt nodig is...

14. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Niet kicken meer binnen 24 uur, Klik

Lijkt me ook voldoende

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Het is even hard en we komen dan misschien wel als een paar 'bruten' naar voren. Maar net als bij de regel met de tags gaat het nu ook een stuk lekkerder. 't Is inderdaad even wennen jongens (en evt. meiden) :)

16. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen je niet het zodanig inprogrammeren in de code van het forum dat mensen niet in staat maakt binnen 24 uur nogmaals te posten in hun thread, mits zij natuurlijk de laatste is die in de betreffende thread heeft gepost ;)

Is hebben jullie geen toegang tot de forum-code om zoiets aan te maken?

17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    niemand moet gewoon kicken binnen 24 uur :p

18. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat maak je blijkbaar de veelal aanwezige 'kleuters' van 12 jaar moeilijk wijs ;)

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wie niet luisteren wil moet maar voelen :cool:

20. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    als iedereen eens minder kickt blijft je tread ook langer boven staan
    denk daar maar eens over na

ik wil mod worden hahahaha wat ben ik goed zeg