1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nieuwe X-bazar regel TE streng.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 23 nov 2003.

1. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    whaha misschien is dat wel handig gewoon de eerste pagina inmens groot maken en dan hoeft niemand meer te zeiken dat hij op de 2de pagina staat.

2. Indivi_Duel

Indivi_Duel Freetimewarrior.com

Leuk Bevonden:
    2
    kunnen ze t niet automatiseren ofzo ?

mijn thread werd op 1e of 2e kerst gesloten omdat ik ipv 21 30 om 20 30 kickte, dus 23 uur. ik moest die avond weg en dacht nog snel ff te kicken, is idd tegen de regels in. en t volste respect dat ie gesloten word.

maar waar ik dan wel minder blij om word is dat er threads zijn die om 12 uur en om 16 uur worden gekicked en daar nix van gezegt word omdta ze over t hoofd worden gezien (ook volledig te begrijpen) Maar om er voor te zorgen dat de mods geen Day-job krijgen anderen te corrigeren, is t niet makkelijker de boel te automatiseren ?

dat er een appart xbazar forum komt met speciale eigenschappen en functies ?

t is maar een suggestie, en ben er op gekomen doordat ik t allemaal maar half werk vind en t niet geheel, hoe goed bedoeld ook, tot zn recht komt.

Indi D

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Wacht n's even. Ik zal het vast verkeerd lezen, maar jij hebt er het volste respect voor dat je thread wordt gesloten omdat je een uur te vroeg kickte? Ik ziet geen reden om daar respecht voor te hebben. :{
    (Of misschien.. Wat zou er met het forum gebeuren als iedereen een uur te vroeg kickte!? Een ramp! :eek:)

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Het is heel moeilijk te autmatiseren...

dan zou je namelijk een script moeten schrijven die begrijpt wat er in de post staat, niet ieder reply van de thread starter is namelijk een kick....

misschien moeten we, als we de threads sluiten, de foute reply's maar gaan editten ipv. een reply toevoegen..
    De threads worden zo niet nogmaals gekicked door een mod....

5. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    maar dan heb je nog steeds niet t van t punt af dat je alles goed kan regelen, dit systeem lijkt mij een beetje achter de feiten aanlopen btw eastmaster je bent MIA op DG, we miss u :p

6. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    En als je nou een regel instelt dat je maar met een bepaald woord of code kan kicken? Dan programmeer je het script zodanig dat hij met zo'n code de tread sluit ;)

7. Indivi_Duel

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben totaal scriptnoob, maar si t niet mogelijk iets te fixen zoals zon anti flood script die er voor zorgt dat je on de seconde een bericht plaatst, dat dan in een individueel draadje op t xbazarforum en instellen op 24 uur en dat t dan unlocked word als er iemand heeft gereageerd, heb je alleen wel een los xbazar forum voor nodig denk ik... tja nu ik t terug lees... t leek me zo simpel. :confused:

8. BartNier

BartNier Giro 88000

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het kicken na 24 uur een goed plan, zo krijgt iedereen de kans dat zijn thread gezien word ipv dat zijn thread binnen een minuut weer terug gekickt is naar pagina 6 door de andere xbw-leden.
    Maar ik ben wel van mening dat er een beetje streng over wordt gedaan, daarmee bedoel ik dat als men na 23,5 uur kickt gelijk de thread gesloten wordt. Ik bedoel dus dat je ook kunt overdrijven met dat soort zaken.

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Regels zijn regels, zodra we uitzonderingen gaan maken, kunnen we ze beter het raam uit lazeren.

Vind ik. :)

10. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 dec 2003
  11. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ook maken mensen in plaats van hun topic tekicken,gewoon weer een nieuwe topic aan.

Als jouw oude topic op de 2e pagina staat,ken je dus gewoon weer een exacte copie van je topic opnieuw maken:)

Let maareens op,dit gebeurt al en zal denk ik nu nog veel meer gebeuren.

Daarom zeg ik,naar 12 uur met die kickregel anders hebben we straks vollop dubbelposts :)

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja, mods zijn ook maar mensen dus het kan voorkomen dat er wel eens eentje over het hoofd wordt gezien. Je voorbeeld thread is ondertussen al wel gesloten. :)

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Spam - Reclame etc.

Xboxworld.nl is geen uitzendbureau, bill-board of advertentie-rubriek. Het plaatsen van links naar commerciele en/of niet-commerciele websites is verboden, behalve als het zou gaan om bronvermelding. Het recruteren van mensen voor het maken van nieuwe websites is verboden. Voor meer informatie over het adverteren op XboxWorld.nl kunt u contact opnemen met adverteren@XboxWorld.nl.

Onder spam kan je ook het veelvuldig posten van dezelfde berichtjes plaatsen. Crossposten (zelfde bericht over meerdere topics of fora) is verboden. Evenals het zoveel mogelijk plaatsen van onzinnige posts om daarmee je postcount op te krikken. Wij hechten geen waarde aan je postcount, het is je gedrag dat telt en het is je gedrag dat je popi of niet popi maakt.

Niet naarleven van de regels leid tot een OW's/Ban's

14. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja oke,die regel is er.
    Maar wie valt het op als iemand hetzelfde bericht 3 pagina's verder ook heeft staan?

Juist,bijna niemand hoor.

Oja en ik zie dat reklame verboden is.
    Waarom mogen mods dan wel een link naar hun eigen website in hun signature ztten,en normale geregistreerde mensen niet?
    Wouter,eastmaster,hordo,en ik geloof wendy hebben dit allemaal:)

Mij boeit het weinig hoor,maar is niet iedereen een beetje gelijk op een forum?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Links in de signatures mogen wél hoor?

16. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ow hehehehe,sorry mijn fout dan :p

Ik ga gelijk naar alle 16 sites van me een link plaatsen :)

Keep up the good work.

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Niet alle fraudes worden opgemerkt, dat is gewoon onmogelijk.... maar dat is geen vrijbrief om je niet aan de regels te houden....

btw. duurt het zo'n 22 uur voordat je thread naar de 3de pagina is gezakt. Waarom kan je dan niet gewoon 2 uur wachten. bovendien zakt je thread veel langzamer als het meerendeel zich aan de "kick" regel houd!

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, waar maak je je toch zo druk om? Zolang iedereen na 24 uur kickt zakt je tread nauwelijks/niet dus wederom nog een reden om die 24 uur te laten staan.

Keep up the good work, guys! (Mods en admins bedoel ik)

19. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Muahaha! }:] (doet me danken aan Max Payne 2... 8))

20. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Nou jongens, ik heb nog een tip van iemand die al na 22 uur en 13 minuten zijn topic omhoog heeft gekickt. Dat vind ik gewoon ab-so-luut niet kunnen. Voor een biertje vertel ik wie het is!

Deel Deze Pagina