1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

nieuwe X-bazar regel TE streng.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door hutkofer, 23 nov 2003.

1. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    :{

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het soms wel heel streng.. er is zon topic kickt ie... 17 minuuten te vroeg... misschien een betere regel om van 24 uur 12 uur te maken?

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dan kick je hem ook 17 minuten te vroeg ... en zeg je kan er niet 6uur van gemaakt worden :+

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    pfff grapjassen hier ook ;)

6. HolyKnight

HolyKnight Crazy Chemist

Leuk Bevonden:
    0
    Er kan beter een andere regel komen:

24 uur kick of als je Thread op de 2de pagina staat dat je dan weer mag kicken.... wie is het daar mee eens?>?

7. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je bij een nieuwe thread in Xbazar aan kan geven (aanvinken oid) of het Te Koop of Gevraagd is en je ook aan kunt geven of je voor ruilen geinteresseerd bent (ruilen kan natuurlijk 2 kanten op), kun je met die info een heleboel dingen doen.

Zo kan iemand zoeken op een term (bv. "Halo"), daarbij ook of het aangeboden of gevraagd moet zijn en of er ruilen wel of niet gewenst is. Je kan dan het ruilen ook op "maakt niet uit" zetten om je zoekresultaten te vergroten.

Als je ook in het Xbazar forum dan ergens bovenaan kunt kiezen voor "toon alleen Te Koop", "toon alleen Gevraagd" en het wel of niet ruilen, dan kun je zo het forum filteren.

Zo kun je in 1 thread zowel aanbieden als vragen en ook nog ruilen. De bezoeker kiest vervolgens of hij alles wil zien, of alleen een selectie van zijn interesse (kopen of verkopen etc.).

Edit:
    (Toevoeging)
    Als iedereen blijft kicken als je bv op de 2e pagina staat, dan wordt dat ook te druk als er meer dan 1 pagina aan nieuwe threads is. Dat werkt dus niet. En wat is 1 pagina? Dat kun je instellen, dus dat wisselt per persoon.

Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  8. XMSTXRDXM

XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik echt zwaar triest vind is dat ze zelfs je topic sluiten als je binnen 24 uur reageert op de aanbiedingen in je eigen topic .

9. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mmmm, lijkt me niet dat ze dat doen. Kan je een voorbeeld geven? Is het niet gewoon de verkoper zélf geweest die 'm gesloten heeft?

10. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Dit gebeurt normaal niet hoor, zou misschien een foutje geweest zijn. Dan kunnen ze hem na een pm wel weer openen hoor.

11. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nee hoor, das geen foutje.

Als jou post de laatste in de topic is, word de volgende post van jou als kick post gezien, omdat je het best erbij kunt editten.

12. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok dan wel maar als je binnen een uur 3 keer reageerd op aanbiedingen gewoon nadat diegene een bod heeft gedaan is er niks aan de hand. Maar ik weet dus niet wat het geval was in deze.

13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    2 posts onder elkaar, zat een minuut of 20 tussen.
    Oftewel, had hij dit erbij ge-edit in zijn vorige post, was er niets aan de hand.

14. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom word er dan met twee maten gemeten??

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Omdat ik niet de enige moderator ben?

Wijs eens aan waar er volgens jou dan met 2 maten gemeten word?

16. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
  17. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Had ik nog niet gezien.
    Is nu gesloten.

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Whaha, Moderators die hun eigen regel overtreden :eek:

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    De MOD's gaan ook allemaal langs elkaar heen merk ik. Misschien dat jullie een draaiboek moeten maken over hoe precies de regeltjes zijn?
    Iedereen van jullie is anders valt mij op. 8)

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb mijn lesje geleerd. Weer verhuld kicken. Net als bij toxic timmie. Ze treden wel steng op ja. Eens in 12 uur kicken ofzo maar wel echt optreden als ze het niet doen. Want nu is het zo simpel. Je kickt, word ie gesloten na een tijdje, open je hem even om alles wat je hebt getypt te kopieren, maak een nieuwe tread aan en voila, hij staat weer bovenaan. |:-

Deel Deze Pagina