Ja dat slaat ook nergens op, maar iedereen kickt steeds waardoor het gewoon een molentje is geworden waarbij zo'n 15 (?) active xbazar topics per dag steeds worden gerouleerd over dat scherm. Dat schiet niet op.
Je moet gewoon de regel die er nou is streng handhaven of anders kicken helemaal niet meer toestaan.
Oplossingen:
Het meest praktisch is misschien nog wel alles sticky maken en na 7 dagen verwijderen als je niet aan de code wil komen. Maarre er is toch al een hele tijd iemand bezig met een nieuw xboxworld? Die zou zulke dingen dan ook codetechnisch kunnen aanpakken. Als die het niet kan mail je een hogeschool/universiteit en vraag je daar aan zo'n mannetje of ze dit kunnen fixen voor lichte vergoeding. We hebben toch ook 10000 leden. anders plaats je een oproepje op de website/forum of er programmeurs zijn op xbw die hier wel aan willen werken... Ik doe maar paar suggesties maar ja mayb had je die zelf ook allemaal al wel bedacht. Er gebeurt alleen niet echt veel dus vandaar dat ik ook even mijn mening geef
Laatst bewerkt: 30 jan 2004