Als ik op de link druk,dan start WMP (windows media player) automatisch bij me op en heb ik gewoon het filmpje met geluid. Misschien moet je je WMP ff updaten
Bij mij start ie ook automatisch op, mijn WMP is up-to-date thank u very much! K download em al met een asf recorder..
Die Voice Masking feature is eg waaaay cool!!! K denk dat er nog meer soorte stemmen komen.. want dit is maar een beta .. Die Child stem is nu al mn favoriet
Ik heb het filmpje opgenomen. Maar tis 30 mb dus ik ga dit niet zo openlijk hosten. Maar hebben jullie goed naar die gozer geluisterd? Hij zegt ook dat je 13 jaar moet zijn om toegang tot de service te hebben. Is nieuwe info voor mij misschien voor jullie niet hoor
Nee is geen nieuwe info voor mij nee, maar dat komt omdat er daar een cc optie is denk ik... Wat maakt et ook uit, als je naar de bios gaat voor een film van 16 jaar of ouder en dat wijf vraagt of je 16 bent zeg je toch ook niet ``nee ik ben geen 16`` ???? Gewoon een voorbeeldje
Hij doet het bij mij nog steeds niet Ik denk niet dat ik WMP moet updaten, maar als het moet, waar? Ik heb gekeken bij dat download center van MS maar er staat dat gebruikers van WinXP niks hoeven te updaten. I don't know what to do!?!
Heb jem met die ASF Recorder gedownload? Ga naar Open URL en kopier dan de URL van et filmpje en plak die dan op dat balkje en dan begint ie met downloaden.. Simpel toch?
die voice-masking is echt koel man, ik moet alleen nou nog even zien hoe die verbinding met men modem vanuit xbox nou gaat, ik wil et wel!