Heren sorry dat ik niks meer had laten horen... Was iets teveel afgeleid na 6 mnd motor weer ophalen, en twee dagen rijden.
Idd.. Zolang de AC update er niet is ben ik voor.. Met name voor een Formula Gulf of Superkart cup ( default setup )
Leuk initiatief! Ga er zeker proberen bij te zijn vanaf aankomende week. Zou er ook interesse zijn voor vrijdag avond, wat later op de avond? Hoe gaat het deelnemen in zijn werk overigens? (nog steeds nieuw hier ) Kan ik een party joinen (wie moet ik dan joinen), berichtje sturen via xbox, of....?
Dat kan natuurlijk ook... @CompCrocodile , zoals Cold al zegt, gewoon een aantal van ons in je friendlist zetten. Mijn Live tag staat onder mijn nickname hier op het forum. Dan kun je makkelijk joinen in de party en kan de host van de lobby je een invite sturen. Komt goed Het is overigens wel - min of meer - vereist dat je een headset gebruikt. Communicatie onderling tijdens het racen is erg belangrijk in drukke situaties en onze ervaringen met chat middels Kinect zijn ronduit slecht
Ik heb je alvast toegevoegd op xbox (HRT CrazyKiller).. Dan gaat de rest wel vanzelf Greetzz Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ik zal proberen om ook aan te schuiven. De laatste tijd wat minder xbox tijd gehad.. Heb ook AC aangeschaft. Wel even lastig zonder die racelijn aangezien iedereen daarover zegt dat die kut is maar gelijk uit gezet .
Dikke prima. Wordt alweer een gezellig clubje zo. Suggesties qua banen en auto mag ook al dan kijk ik zondag wel even wat we gaan doen.
Foei. Je mag (hier) niets negatiefs over AC zeggen. EDIT: en mensen die met racelijn rijden in PCars zijn helden.