Toch moeilijk denk ik, want als het relatief een eenvoudige hack is (wat ik me dan ook weer niet voor kan stellen) dan doe je toch niks illegaals, dus boete voor wat? ik verwacht toch wel wat chaos, maar ja, lets not worry about nothing...........we zien wel als het zover is......
Bovendien als iemand op xbox live gaat cheaten dan wordt hij er wel uitgekicked door de host en als hij zelf de host is dan wordt het lastig voor hem om spelers te vinden die met hem willen gamen.
Kun je dan ook cheaten online, ze kunnen toch ook een apparte online game maken waar je geen cheats kan invoeren.
Ach ik win toch nooit of nou Jantje, Pietje of Klaasje wint, maakt mij igg niks uit. Hoop dat ze er veel plezier aan beleven.
Nee je kunt geen cheats invoeren... maar het spel aanpassen... (eigenlijk ook een cheat) en of je nouw wint of niet maakt niet uit... maar iemand die standaart alles raakt (aimbot) of door muren kan kijken (wallhack) die regelmatig bij de pc voorkomen... verpesten het toch ook echt voor andere spelers
Ik ben ook niet echt een gamer. Ik vind het leuk voor mijn ontspanning. Ik kan me voorstellen dat velen het waardeloos vinden.
Ik heb al op een US forum gelezen, dat een gamer die met op deze manier aangepaste gegevens(van een game) op live wilde en er niet eens op kwam(files waren niet gesigned), en daarna met echte games al geband waren. Dus ik maak me geen zorgen.
Het verbaasde me dat niemand dit eerder opgemerkt heeft. Je mag nóóit zo erg worden als de hacker zelf. Als MS de regels uit het oog verliest zijn we helemáál ver van huis. :{