Nieuws: Floradorp en kerstboomverbranding

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 31 dec 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Whahaha wat een trieste bedoening. De mensen van Floradorp willen zo graag weer auto;s e.d. in de fik steken dat ze nu de ME belagen. Er woont daar echt een soort mens van de laagste IQ rangen in de geschiedenis. Hoe je ze ziet op de TV, wat een stelletje kanslozen whaha. Ze willen zo graag dat vuurtje, als ze het nou zelf niet hadden verziekt.. maar nee ze gaan stoer stenen gooien.

Ik zou de ME toestemming geven om lekker te rammen en die hele zooi tuig op te pakken en lekker oudjaar in de cel mee te laten maken. Wie denken ze wel niet dat ze zijn?

Het nieuws btw:

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Even ter illustratie

Stoere kerel ....

Vader van stoere kerel provoceerd nog even met de ME..

De buurt vind het allemaal wel best..

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het hun eigen domme schuld, dan moesten ze vorig jaar maar beter uitkijken. Vuurtje branden is leuk maar om daar nou als een stelletje kanslozen tegen die ME in te raggen |:-

4. daaf

daaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die mensen zijn echt hopeloos..

allemaal van die foto's in de krant van echt triest domme mensen...
    allemaal kijken hoe hun oh-zo-vredige-buurt verstoord werd door de ME..

en ipv dan te zeggen: * nou, jan... ik ga lekker binnen zitten, dat schorriemorrie zoekt t maar uit met de ME!, *

gaan ze met zn allen op buurt staan kijken hoe de buurman heel flink de ME staat uit te schelden enzo..

echt te hopeloos voor woorden..
    die foto's die je laat zien vallen nog wel mee, vergeleken met fotos die ik heb gezien met allemaal van die stumpers erop.

PS:
    @ Hordo

05.00 en 06.00 ?! wow.. das best... een ..jah.. vroeg tijdstip:D

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah, best vroeg, Hordo :p

Maar ik vind het een stelletje zielepoten zeg, een beetje zitten janken omdat ze hun (gestolen :eek:) auto's dit jaar niet in de fik mogen steken..

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    hahaha, wat een kansloze mensen zeg. Wat is nou de lol van het bekogelen van de ME met shit. Als je dat doet krijg je de komende 15 jaar zeker niet je zin. IPV laten zien dat ze het deze keer wel rustig zouden kunnen houden verzieken ze het voor zichzelf. Wat een hopeloze mensen.

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    als je die beelden zag van de kerstboomverbranding van vorig jaar 8) 40 bij 40 meter fikkie :D

en dan vinden ze het nog gek dat het dit jaar niet meer mag... gaan ze met molotov-cocktails gooien :eek: :mad:

maarja, die mensen weten niet beter zullen we maar zeggen :+

Deel Deze Pagina