Ik heb er heel vaak van gehoord, maar ik had totaal niet het idee dat dit spel goed ging worden. Toch maar ff wat filmpjes downloaden dan. Hij staat op 90% op Gamerankings nu. Ondersteund dit spel ook Xbox Live?
scores zijn toch niet altijd te vertrouwen, iedereen prijst SC ook de 10 in terwijl ik t n matige game vind, alleen door de goede gfx krijgt ie een hoog cijfer, en of deze game nou goede gfx heeft of omdat die gewoon in veel mensens hoofd gestampt is en daarom hoog beoordeeld wordt..
Dit spel is juist helemaal niet opgehyped, en als het dan goede scores krijgt vlak voor de releasedate, kan het alleen maar goed zijn eej
Inderdaad LOL Maar ik ga dus echt niet uit van één review, als het spel over het algemeen goede cijfers krijgt, wat hier verder het geval is, zal die ene review (in dit geval die van IGN) wel niet helemaal kloppen. KFC lijkt me een dope game. Laat IGN maar zeiken...
Met de meeste reviews van IGN ben ik het wel eens.. dus ik hoop dat hier dan ook een verandering in gaat komen.. naja eerst maar ns spelen