de vorige Night of Xbox Live won iemand die 36 mensen had, neem er 37 mee en daar is een nieuwe Night of Xbox live record
Wij gaan in het oranje, voor de special prijs. Ik heb nog een oranje aap hier liggen. (een pluche a big one) edit: Hier is ie dan. Hij heet Frits (k). Hier is hij MP3's aan het beluisteren.
Wat is de minimale leeftijd om mee te doen? Want ik kan nog steeds niet aanmelden. Gaat gewoon weer helemaal terug naar inlogmenu. En ik tik ook geen verkeerd wachtwoord in ofzo.
Ik moet wel nog ff een oranje hoedje voor Frits kopen. @xbox360rules Volgens mij is het gewoon voor alle leeftijden, trouwens de uitnodigingen worden verzonden voor de datum 31 maart.
Raar he als je je mail en wachtwoord in tikt gaat hij gewoon weer terug naar een blanco scherm waar je het opnieuw moet intikken.
Inderdaad en ik wil wel meedoen, heb alles klaarstaan + vrienden... Ook al raar dat je oude inlognaam niet meer werkt.
Zowel boatfreak als xbox360_rules hebben hun account niet bevestigd, daarom kun je niet inloggen. [edit] Ik heb het logingedeelte aangepast zodat je een nieuwe activatielink kunt aanvragen. Laat me weten of het lukt.
Niet bevestigd? Dacht dat ik het wel had gedaan maar moet ik me nu opniew aanmelden? Edit; Heb hem nu geactiveer maar krijg nu dit. Notice: Undefined variable: path in c:\website\noxbl\index.php on line 41 Notice: Undefined variable: path in c:\website\noxbl\index.php on line 41 Hij werkt nu bedankt.