zoals the watcher al zegt, er zit genoeg in zon goodie pack dus verdeel gewoon de dingen met je vrienden
Wat zit er eigenlijk allemaal in doe goodiebag? Komt er trouwens binnenkort weer een Night of Xbox Live? Ik zou dan graag ook mee willen doen!
Das dan ook bagger-troep. Maar waarschijnlijk staat er een Xbox logo op, en dan is het alsnog erg leuk\o/
Hehe, bij mij niet meer. Ik had in maart de Funfoto gewonnen, maar ik heb de 5 games nog steeds niet, dus ja, beetje jammer. Al heb ik wel deze keer ook weer meegedaan, alleen m'n foto staat er nog niet op..
Ik had in de Night of Xbox Live in maart 5 games gewonnen, met de funfoto, maar ik heb die games nog steeds niet. Ik zou: King Kong, PDZ, DOA4, Gun en Kameo winnen.
Nou, vind ik nog best meevallen. Kameo is echt heel mooi, en erg leuk ook. King Kong is ook spannend (beetje kort), PDZ is wat minder, maar ook leuk, en DOA4..
Gegeven paard niet in de bek kijken. Is echt triest als je je prijs af gaat zeiken. Jullie zijn gewoon jaloers. Gefeliciteerd jonge zitten hele goede games tussen. Maar dat verschilt natuurlijk gewoon per persoon...
Lol je kan nog foto`s plaatse tot 4 juni Is dus nog niet bekent. Maar ik denk dat de foto die er nu het meeste heeft wel wint. ik verwacht niet dat er nog 1tje komt met meer mensen erop.