Je moet die mensen eerst 'inviten' via email via die site van hun. En alleen degene die daarvan daadwerkelijk komen, tellen mee. Maarja, als je idd heeeeeel goed kan soepen, moet het wel mogelijk zijn ps. vergeet niet een foto te maken met het speciale Night of Xbox Live dashboard achtergrondje
2 jaar geleden heb ik ook meegedaan met dit evenement en ik was 1 van de 3prijswinnaars met het meeste aantal gamers. Ik heb dit evenement destijds bij mij op school (locatie ICT Lyceum - http://www.deltion.nl) gehouden met ongeveer 35 man in een collegezaal wat een super gezellige feest is geworden met veel game vrienden. Ik probeer op dit moment toestemming te krijgen van onze clusterdirecteur en raad van bestuur van onze school om weer mee te doen maar dit keer toegankelijk voor 100 man/vrouw. Het aantal deelnemers (100) Zou misschien te halen zijn via het Xboxworldforum. Ik maak zelf deel uit van een gameclan genaamd 'Dutch Ghosts' ( http://www.dutchghosts.nl ) en die proberen alle 25 komen. Dus dat is alvast een goede start. Alle apparatuur (Cisco routers, stroompunten, ruimte e.d.) heb ik er reeds voor beschikbaar en onze internet verbinding is ook voldoende (100 mb upload en 100 mb download). Ik heb in december jl. met 140 van onze leerlingen een PC Lan gehouden op de 'loopbrug' die bij ons 2 gebouwen met elkaar verbindt. Dus alles werkt en ligt kant-en-klaar op afroep. De bedoeling is alleen dat onze school er op een manier ook beter van wordt (bijvoorbeeld publiciteit). Eén van ‘mijn’ leerlingen (jullie kennen hem als Quadra) is door TMF al benaderd om in de studio te komen gamen en het live op te nemen tegen andere gamers. Ik heb TMF uitgenodigd om deze avond en nacht dit spektakel bij ons (live) te komen filmen om de verslaggeving van het evenement nog leuker te maken en mij in staat te stellen de school voor een dergelijk leuk spektakel warm te laten lopen. Ik hou jullie hier op de hoogte en wellicht kunnen we nog wat ritselen bij het hoofdkantoor van de Skala om ons 100 tv's te leveren (misschien tegen een kleine bijdrage), zodat alle deelnemers alleen maar een Xbox360 hoeven mee te nemen en zo makkelijk met het openbaar vervoer kunnen komen i.p.v. carpoolen. Hopelijk red ik het nog binnen de tijd, zou leuk zijn. Des te meer mensen, des te gezelliger ! groeten, Witkees alias Sir White nl
Hee jongens... Ik weet 't niet meer? Heb m'n vrienden uitgenodigd, maar zij krijgen een mail met daarin de tekst + een link om de uitnodiging de accepteren en zich te registreren? Moeten ze dat doen of is de verzonden uitnodiging al genoeg?
Mijn voorgenomen party gaat helaas niet door. TMF heeft me net laten weten dat ze de studio reeds gepland hebben voor dit evenement en dus niet bij mij komen filmen en daarmee is mijn PR campagne voor de school van de baan en krijg ik geen toestemming voor de ruimte. Erg jammer, maar hopelijk melden ze het volgend jaar iets eerder en reageren ze eens op hun mail. Zit al 3 weken te wachten, maar goed.
Jammer! Ik heb 10 vrienden uitgenodigd. Eén neemt zijn Xbox mee zodat we kunnen linken (we zitten dan met 2 Xbox's en 1 360. Misschien dat die vriend ook zijn 360 meeneemt), ander neemt beamer mee dus dat komt wel goed 'k Heb er heel veel zin in iig!
Dus ik moet een party houden met 5 of meer mensen? Moet ik een foto maken of uitnodigen, snap het niet echt
Ikkuh nu 23400 Heel m'n msnlijst afgegaan om te vragen of ze wilden stemmen Edit: 23900 *) Edit 2: 24900 Edit 3: 25400
En dan ook nog eens in Friesland, al mijn vrienden wonen in een straal van 10 km van mij af. en als je ze dan ook nog vraagt of ze ff langs willen komen zodat jij een goodiebag kan winnen hoor je ineeens de telefoon piepen(opgehangen). Zal straks jullie foto's wel ff zien_0/
lolz ik ga denk ik ook wel mee doen alleen dan moeten wel ff de vrienden van mij kunnen je krijgt toch gegarandeert een goodiebag?
Neen want in die Goodie Bag zit dan ook weer spul om aan je vrienden te geven. IN de vorige zaten ook van sommige 3 dingen in ofso, moet je ff deze thread door lezen