Een bonnetje TWV van €40,- Zoiezo een Xbox 360, Met Media Afstandsbediening, Een exclusief LongSleeve shirt,
Yo gasten.. JAmmer Chosen NL.ZOals ik al zei ik had hem al op 27 mei geupload en omdat ze de xbox niet zagen hebben ze hem er niet opgezet.ZOals eerder in deze thread zijn er mensen die het niet zagen,terwijl die er wel degelijk is.Ik heb je bericht op LIVE ontvangen trouwens,en het is wel cool.... In ieder geval tot de volgende party allemaal..LAters all..
Nou ik heb de goodiebag binnen! \o/ Hebben jullie al iets binnen? Maar de inhoud is prima!*) Xbox Live Ambassador
zelfde als de vorige keer doen ze netjes kwam zo'n kerel van selet vracht moest een handtekening zetten en dat was het.
Heb m ook binnen, en hij is weer lachuh! Microsoft bedankt!!! hehehe 1 probleem het shirt is maatje M, is dat bij iedereen?! Ik kan wel een iets grotere gebruiken dus als iemand een L of XL heeft en liever een M zou hebben laat het ff weten Cheers
Hier ook zojuist binnen, Gave tas, 5pennen, 3sleutelhangers, En een grappig shirt, Ambassador Maatje M, Denk dat het een one-size-fits-all shirt is, Net zoals bij de Pre-Order Dit is mijn eerste pakketje, Lijkt me als je elke keer dit pakketje krijgt het een beetje vervelen, altijd hetzelfde.. Maar dat je dit dan weer voor niks krijgt vind ik wel super!
Heb net me broer aan de lijn gehad, dat ik een pakketje heb gekregen van xboxlive. nou dat moet wel de NOXBL pakketj zijn. @ Joostpolletjje: is dit wat erin zit? tof
Nergens gewoon een titel. Heb hem vandaag ook binnen gehad. precies het zelfde als vorige keer. Maar wel erg leuk
Nou, ik ben een beetje teleurgesteld... Hetzelfde... Wie er nog zo'n tas wil hebben mag hem bij mij op komen halen